{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.653 visninger | Oprettet:

Ny racer cykel max 15.000 {{forumTopicSubject}}

min gammel trek cykel er klar til udskiftning, og er på udkig efter en ny racer cykel.

jeg må ærlig indrømme at jeg er noget lost i hvad man skal vælge har nu brugt en del tid på at læse div forum, men det er jo ren videnskab...
så på den her (link fjernet) som så er lige over de 15 k :-D, eller om man er bedre tjent med at finde en god brugt cykel.

Hvad har i af mærker, og hvad skal man gå efter i det prisleje.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny racer cykel max 15.000
  • #1   3. apr 2014 En god ide er at gå efter 2013 modeller, dem kan man finde til en rigtig god pris, hvis man kan finde nogen altså smiley
    Her er et eksempel på kæmpe besparelse.
    http://www.bikesport.dk/scott-foil-15-racercykel-med-di2.html


  • #2   3. apr 2014 Orbea'en som Bilka sælger, tror jeg er en udemærket cykel. Dog synes jeg ikke den er specielt billig. Jeg ville ikke selv være bange for at købe den, men hvis nu man skulle være uheldig og skulle stå med en garantisag, så er det altså federe at have købt den hos en rigtig cykelhandler som bedre kan vurderer sagen, fremfor en ukyndig butiksassistent.
    Nu har jeg ikke gennemsøgt hele markedet, men fandt hurtigt denne: http://www.fribikeshop.dk/Produkter/Cykler/Scott-CR1-20.aspx
    Den er 3500 billigere og til den pris, ville jeg godt kunne leve med at den har en Tiagra forskifter, fremfor en 105.

    Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men Holbæk Cykelcenter har f.eks denne:
    http://www.bikesport.dk/cykler/racercykler/herre-racercykler/specialized-allez-race.html
    Der får du også servicen og vejledningen i forretningen, til en billigere pris end hos Bilka. Og i mine øjne en federe cykel...


  • #3   3. apr 2014 jeg er fra Roskilde så den tur kunne jeg sagtens tage, og en 2013 model er helt fin for mig.
    Hvad med en brugt ( str ca 59), men der er det om end endnu svære for mig at vurdere hvad det skal koste det man kigger efter..


  • #5   3. apr 2014 Tag en tur til Fri Bikeshop i haslev... De har en Fuji Altamira i team farver med Ultegra til 14999...! Osse i den rigtige størrelse...

  • #7   3. apr 2014 Tjek lige den her med den nye Shimano Ultegra 11 speed og full carbon
    http://www.giant-bicycles.com/da-dk/bikes/model/tcr.composite.1.compact.ltd/15656/68164/#specifications


  • #8   3. apr 2014 Kuota Kharma evo

  • #10   3. apr 2014 Jeg har lige købt den her, fik den i lørdags - rigtig lækker bike efter min mening..

    (link fjernet)



    profilbillede
  • #12   4. apr 2014 Tak for alle svarene

  • #13   4. apr 2014 nu syntes jeg at ha tjek på gear tror jeg smiley går efter Ultegra .. Hvad med Hjul.. hvad skal man ha der

  • #14   4. apr 2014 Til 15.000 kr og med ultegra geargeuppe og Carbon ramme, så er der da vist kun råd til de billigste og dårligste hjulsæt fra diverse producenter....hvis du planlægger at købe nogle gode hjulsæt senere, f.eks. I næste sæson, så giver det mening og gå efter en ultegra geargruppe....

    Hvis ikke, så skal hjulsæt opprioriteres i forhold til geargruppen......

    På alle de cykler til omkring 15.000 kr., der er der jo de ringeste hjulsæt på man kan købe fra de enkelte producenter af hjulsæt.

    Gode hjulsæt er noget af det vigtigste på en racercykel....jeg ville hellere have en 105 geargruppe og så et bedre hjulsæt.....prøv og hør butikkerne om de ikke vil bytte de hjulsæt ud der sidder standard på cyklerne med nogle bedre...

    At skifte fra dårlige hjulsæt til gode hjulsæt vil kunne øge ens fart med flere kmt....det kan en lidt bedre geargruppe ikke....skift til gode hjulsæt er som at få en helt ny og lækker cykel. Så meget betyder det for køreoplevelsen.....

    Dit dilemma er prisen på de 15 t.kr....for f.eks. 18.000 til 20.000 kr så mener jeg man kan finde cykler hvor man også får gode hjulsæt...

    Man udnytter slet ikke potentialet i de ret gode Carbon rammer man køber idag, med et dårligt hjulsæt.....


  • #15   4. apr 2014 Hej Jack

    Super tak for svaret, 18k er lige i overkanten, men måske kan man for 15k finde det i en brugt..
    Men som begynder er det super svært at gennemskue om man køber det "for dyrt"
    syntes jeg har setnogle 2013 model brugt til samme pris som du kan få en ny 2013 model for.


  • #16   4. apr 2014 Køb eventuelt den cykel med de dårligste hjulsæt og køb så disse middelgode hjulsæt iTyskland til cirka 3000 kr. Sælg de andre på nettet.....

    https://www.bike-components.de/products/info/p32503_Racing-3-Laufradsatz.html?xtcr=7&xtmcl=fulcrum%20racing%203

    Dette er middelgode hjulsæt, som jeg selv kører med som træningshjul.....de er meget bedre end de dårligste standard hjulsæt man typisk får med og så er de faktisk ikke så langt fra rigtig gode bedre hjulsæt...at skifte fra dårlige til middelgode hjulsæt giver en stor forbedring....at skifte til endnu bedre hjulsæt giver ikke samme forbedring....

    Der findes også andre hjulsæt i middelklassen, men dem har jeg ikke personlig erfaring med.....


  • #17   4. apr 2014 Brugt ville jeg kun købe hvis du selv er i stand til og vurdere om de dele der sidder på cyklen er slidt eller ej....det kan hurtigt blive dyrt at skifte kæde, kassette og klinger. Desuden kan lejerne i hjulsættene være slidte og bagskifter kan trænge til udskiftning.....i princippet kan alt jo være galt....

  • #18   4. apr 2014 Nu har jeg kigget flere af de forslag de andre er linket til. Den cannondale som Jan J linker til (link fjernet)

    Er et godt eksempel på en rigtig god Carbon ramme med shimano 105 geargruppe (hvilket er alt rigeligt) og så nogle rigtige lorte hjul. Da cyklen tilmed er på tilbud så bliver der faktisk råd til de hjul jeg linker til....

    Denne cannondale ville være mit bud på en mulig cykel hvis du kan få en størrelse der passer og kan lide farven.....supersix rammen er en rigtig OK carbonramme....min bror kører faktisk selv på denne ramme med Fulcrum Racing 3 hjulsæt og shimano 105 (kranken er ikke shimano 105, men den er i tilsvarende kvalitet. Den er valgt pga bb30 krank, som shimano ikke er kompertibel med).

    Cannondale supersix får rigtig gode anmeldelser. Den cykel vil du blive glad for og hvis du køber de hjulsæt jeg linker til og sætter på så er cyklen god nok til at deltage i diverse cykelløb, hvor man også vil gennemføre i en god tid istedet for blot og nyde ture.....


  • #19   4. apr 2014 Her fås Fulcrum Racing 3 i Danmark til en OK pris, hvis man ikke vil spare det sidste i Tyskland....

    http://www.boerkopcykler.dk/produkter/104/1/Hjulsaet/Racer/Fulcrum/Fulcrum-Racing-3


  • #21   5. apr 2014 Simon BP...du henviser til en brugt cykel med en skadet Carbon ramme.....rammen er blevet repareret, men da der ingen garanti er og da man ikke selv kan vurdere kvaliteten af reparationen, så ville jeg personligt ikke købe den cykel....jeg turde ikke cykle på den....carbonrammer som har været ude for et styrt kan indeholde skjulte skader....en carbonramme buler jo ikke, men trådene kan være knækket indvendig....det er sikkert også derfor den sælges så billigt....

  • #23   5. apr 2014 Har du kigget på specialized allez Expert 2014 det er godt nok alu ramme men smart weld. Den vejer mindre end de fleste Carbon rammer i den pris klasse.
    Fuld ultegra 6800 med 11 speed.

    Jeg købte sådan en og fik den for 15.000 med pedaler.

    Mvh


  • #24   5. apr 2014 Simon BP......du bruger ordet "hvis"...det er nok til at jeg personligt ville holde mig langt væk....den sælges billigt fordi næsten ingen vil købe en repareret ramme....ikke fordi den fejler noget.....

    Jeg synes faktisk, at det bliver lidt uetisk, at du bruger så meget krudt på, at få solgt din egen cykel, istedet for at hjælpe trådopretter mere generelt.....


  • #26   5. apr 2014 Alle dine indlæg drejer sig kun om din brugte cykel.....der er i min bog usmageligt....

    Er dine hjulsæt også helt nye eller er de brugt siden 2011, med risiko for, at der ikke er ret mange km tilbage i dem. Du kan jo have brugt hjulene på en anden cykel. Mange der sælger brugt siger, at de næsten ikke har brugt deres udstyr, så er jo næsten ny. Hvis man ikke selv er i stand til til at vurdere dette ved selvsyn, så skal man passe på...... Nu kan din cykel jo være et rigtig godt køb, hvis alle dele er stort set nye, herunder hjulsættet, der er garanti på reparationen og styrtet ikke har medført andre uopdagede svagheder i rammen....der er dog min pligt, at give dig et modspil, når du anbefaler din egen cykel og i mit forsøg på, at hjælpe trådopretter til ikke at købe katten i sækken....hvis trådopretter selv kunne vurdere om din cykel var et godt køb eller ej, så tror jeg ikke det var nødvendigt for ham at oprette denne tråd (med alt respekt for trådopretter selvfølgelig).


  • #27   5. apr 2014 Præcis Jack, jeg er desværre ikke i stand til at bedømme det selv.Selv om jeg er frisk nok på at købe en brugt, men vil blive nødt til at finde mig en cykel kyndig der kan vejlede mig

  • #28   5. apr 2014 Kenneth K.....hvis du finder nogle interessante brugte cykler så lav et link til dem herinde.....så kigger vi på dem....

  • #31   5. apr 2014 Simon BP...du kan være verdens mest reelle fyr, men når man anbefaler sin egen cykel, så bliver man inhabil og man skal som udgangspunkt som køber ikke stole på hvad du som sælger siger....kender man dig eller har man handlet med dig før eller kender man nogen der kender dig så er det en anden sag....men ellers så er der kun ens egen vurdering af kvaliteten af cyklen, kvitteringer og andre skrifttlige dokumenter om garantier man kan stole på....har du en kvittering på hjulene og geargruppe der siger de er næsten nye og en skriftlig erklæring/garanti fra ham der har lavet rammen og eventuelt at han har gået rammen igennem for andre fejl, så har du en rigtig god sag.....ellers så er det jo lidt farligt og købe en cykel man positivt ved har været i et styrt.....på billederne kan jeg se din geargruppe ikke ser slidt ud (klinger, polyhjul og kassette).

  • #33   5. apr 2014 Jeg leder selv efter noget i samme stil som dig, en cykel til omkring de 15k - jeg er dog ikke så fastlåst af pris, hvis man får meget mere for lidt ekstra penge er de godt givet ud.
    Denne her kan jeg virkelig godt lide, men de sælger den desværre kun i Jylland. Ellers var jeg nok sprunget på den.
    (link fjernet)


    Af brugte cykler har jeg fundet følgende, der er nok nogen eksperter der kan sige hvor man får mest for pengene?
    http://www.dba.dk/prisfald-kyklos-54-koert/id-1006890306/
    http://www.dba.dk/herreracer-orbea-orca-b-53/id-1006929679/
    http://www.dba.dk/herreracer-giant-tcr-advanced/id-1007066358/
    http://www.dba.dk/herreracer-ridley-orion/id-1007097288/
    http://www.dba.dk/fed-racercykel-fra-willier/id-1006009489/
    http://www.dba.dk/herreracer-cervelo-s2-54-cm/id-1006616976/
    http://www.dba.dk/herreracer-python-rf-sl1-56/id-1006040639/
    http://www.dba.dk/herreracer-fuji-sst21-53-cm/id-1006630058/
    http://www.dba.dk/herreracer-cannondale/id-1005692417/

    Hvad siger folk til ovenstående?


  • #34   5. apr 2014

    Det er sjovt, at faktisk alle de brugte cykler du linker til, siges at være næsten ubrugte....det skal man på en eller anden måde have bekræftet med fakturaer og lignende ellers kan man kun betale efter den reelle alder og hvad man kan se af slid ved selvsyn....


  • #35   5. apr 2014 1) Kyklos: det mærker kender jeg ikke...
    2) Den Orbea orca virker meget dyr. Jeg linker til en helt ny der har et nr bedre geargruppe og lige så gode/dårlige hjulsæt.
    http://www.bikester.dk/342868.html
    Hjulsættet "new ultimate al30" koster kun 2500 kr og geargruppen 5000 kr fra ny....

    Flere kommentarer følger....


  • #36   5. apr 2014 3) den der giant til 10.000 kr synes jeg virker ok billig....god carbon ramme, ok hjulsæt og ultegra gruppe.....og så er den fra år 2012, så kørt to sæsoner, hvilet er ok...sliddelene kan godt stå til udskiftning, dvs cassette bagpå, kæde og klinger foran, men kan han slå yderligere 1000 kr af så kan man jo købe noget nyt...en rigtig fin og prisvenlig cykel....der er dog ingen garanti på cyklen mere, men igen så ville en pris på 9000 kr være god synes jeg....

  • #37   5. apr 2014 Ja og til 9k har man penge til at opgradere for.


  • #38   5. apr 2014 4) Ridley Orion: se test her http://www.feltet.dk/nyheder/test_ridley_orion_1/
    Hvis sælgeren kan dokumentere, at Ultegragruppen kun har kørt 100 km (er jo kun en søndagstur), så er det en interessant pris. Hjulsættet kan godt bruges men heller ikke mere....prøv at få handlet prisen ned i f.eks, 9000 kr og undersøg desuden hvad man kan købe den til som ny på nettet. Den er jo sikkert købt billigt i udlandet og så kan man jo lige så godt selv bestille en i f.eks England som købe en brugt....


  • #39   5. apr 2014 5) den der willier imperiale har jeg lidt svært ved og blive klog på....jeg har set nøjagtig den ramme med samme farver blive testet i 2009....så det kan godt være han kun har brugt den 10 gange, så kan den dog være meget gammel......rammen, hjul og geargruppe er top kvalitet, men hvor mange års model skal vi tilbage....der kommer jo rimeligt store forbedringer når nye rammer, geargrupper kommer ud....her ville jeg se original købsfaktura for at se købsdatoen og købsprisen. En lav købspris indikerer han har fået en stor rabat når den er købt. Den kan godt være købt i 2012, men være 2010-2011 model......andre må hjælpe her.....prisen kan virke høj hvis den er så gammel.....

  • #40   6. apr 2014 4) Jeg har kigget lidt rundt, de har den til 14k fra ny her, så 11 er i hvert fald ikke en god pris.
    http://www.vindingcykler.dk/pages/webside.asp?articleGuid=182573



  • #41   6. apr 2014 5) Cervelo S2 er en i min øjne dejlig ramme. Nyprisen er i linket så han har sat den til 50% cirka. Dog sælger han ikke cyklen med de lækre hjulsæt på billederne. Der er nogle middelgode hjulsæt med. Han oplyser meget lidt i annoncen om alder, kørte km og lignende. Dette kunne indikere cyklen har været godt brugt. Han har ikke villet sælge til 12.500 kr. Geargruppen er SRAMs top gruppe. En lækker cykel som man kan høre om han vil have 13.500 kr for.....

    http://www.bikester.dk/cervelo-s2-racercykel-carbon-red-sort-rod-267443.html


  • #42   6. apr 2014 4) ja den ridley er for dyr brugt i forhold til nyprisen....husk man som regel kan få mindst 10 procent i rabat på nye cykler....desuden får man samtidig en god samlet pris på pedaler, dunke, flaskeholder mv...2 års garanti ville også være rart på denne lidt tvivlsomme kvalitet på rammen....carbonrammer kan jo knække, eller få problemer ved krankboksen, saddelpinden ol....

  • #43   6. apr 2014 6) cannondale super 6......rammen er ikke top rammen, men gear gruppen er SRAMs topgruppe og hjulsættene er testet til de måske bedste hjulsæt på markedet til dæk og slange....jeg synes rammen er et nummer for dårlig til det øvrige på cyklen.....det dyrest på cyklen er hjulsærtet....sætter vi det til 8000 kr i brugtpris....sram red gruppen kan fås i danmark fra ny til 12.000 kr, så lad os sætte den brugt til 6000 kr... Det giver 14.000 kr, som giver 8500 kr til ramme og øvrigt udstyr....hvis du kan forhandle den ned i 18-19 t.kr så er dette en lækker cykel især pga hjulsættet og geargruppen.....

  • #44   6. apr 2014 Fuji og Python kender jeg intet til....det er der sikket heller ikke ret mange andre cyklister der gør ude på vejene.....jeg ville personligt gå efter giant, cervelo eller cannondalen...

  • #45   6. apr 2014 Kuota Kharma evo, som linkes til fra ny til 16000 kr ser også lækker ud....god ramme, ultegra og et nogenlunde hjulsæt.....ja og så er den ny.....den overså jeg tidligere....

  • #46   6. apr 2014 Vedrørende Giant til 10.000 kr, så linkes der til ovenfor til en tilsvarende ny til 15.000 kr....er dette også en pris i butikkerne eller er det en online pris....hvis det er en butikspris og man kan få 10% rabat herpå, så skal den brugte nok nærmere ned i 7-8 t.kr for en to år gammel cykel....

  • #47   6. apr 2014 Når vi så snakker hjul hvad skal jeg vælge der jeg vejer 95 kg så er jo ikke verdens letteste rytter . Så skal man tage højde for det ved hjul valg ?

  • #51   6. apr 2014 hvad siger i til den her
    (link fjernet)


  • #53   6. apr 2014 Enten er i gode til at finde næsten helt ubrugte cykler frem, eller også er der godt nok mange som sælger deres cykel som "ny" selvom den er flere år gammel.....Find ud af hvilket Fulcrum racing hjulsæt der sidder på, fordi det siger han ikke....der kan jo være stor forskel herpå. Dura Ace gruppen er den gamle topmodel, men den er jo også rigtig god hvis den aldrig har været brugt???...Cervelo R3 er en lækker ramme. Jeg synes prisen afhænger en del af hvor godt hjulsæt der er på....sjovt han ikke næver det....Generelt set er prisen vel fin, men man kan jo altid prøve og få prisen lidt ned. Prisen er også ok selvom, han har kørt en del mere end de oplyste 1000 km....så en god mulighed for at få en rigtig lækker cykel, hvis hjulsættet er et fulcrum racing 1 eller 0.....Hvis det er et racing 5 så synes jeg hjulsættet ikke er godt nok til cyklen....

  • #57   6. apr 2014 Den der Trek til 13500 kr. har vist nogle dårlige hjul på.....SRAM Force er på niveau med Ultegra....Vi har vist efterhåndet set et par nye cykler med carbon ramme og ultegra gruppe og dårlige hjulsæt, som ikke er mere end et par 1000 kr. dyrere....

  • #58   6. apr 2014 For 15000 kunne man få et sæt nye rs80 hjul med som vist er ok hjul

  • #59   6. apr 2014 Han siger nyprisen er 30.000 kr., men her kan du få en 2014 model med ultegragruppe og et nogenlunde hjulsæt til 18000 kr.
    http://www.designcykler.dk/shop/trek-madone-4-1437p.html

    De RS80 koster herhjemme 5500 kr fra ny. De vejer 1800 gram og hører derfor til noget af det tungeste hjulsæt med 50 profil man kan få i den prisklasse. Jeg ville personligt hellere have et meget lettere og bedre rullende fulcrum racing 0 til 5500 kr. købt i tyskland/danmark der kun vejer 1450 gram og har keramiske kulelelejer...Alternativet er de hjulsæt jeg nævner ovenfor i starten, nemlig fulcrum racing 3 til under 3000 kr. i tyskland. Det vejer vist 1550 gram..Dette hjulsæt bliver simpelthen alt for tungt til danske veje hvor der er masser af små bakker og rigtig mange sving og veje hvor man holder og derfor skal man meget ofte accelerere op i fart. Her betyder den roterende vægt en masse.....

    Når man kigger på hans billeder af cyklen, så er hans styr meget skråt opad. Dette er typisk udtryk for, at han ikke kan komme ned og ligge i bøjlen. Enten har han rygproblemer eller også er han en stor og meget kraftig person, der jo vejer meget. Dette er også i godt tråd med, at han vælger et tungt, men holdbart hjulsæt.....Jeg ville ikke købe en cykel der har kørt et par år under en der vejer over 100 kg, hvis det er tilfældet.....


  • #60   6. apr 2014 Det hjulsæt der er på den nye trek 4,5 jeg linker til ovenfor vejer 1700 gram og er det billigste hjulsæt som Bontrager har....Men der er jo typisk her der er sparet på alle de nye cykler....Et sådan hjulsæt kan bruges til træning og carbon rammen og den helt nye 11 speed ultegra gruppe trænger virkelig til et mere lækkert hjulsæt ala dem jeg nævner (Fulcrum racing 0, 1, 3) eller tilsvarende hjulsæt....


    Og husk nu at du sandsynligvis kan få 10% i rabat eller mere på en ny cykel.


  • #62   7. apr 2014 Nu er det ikke bling bling effekt jeg går efter, og kan se man nemt kan smide 50k efter en cykel også :-D.

    det er vel som altid når man køber noget at prøvet at finde ud af hvor man for mest valuta for pengene, man kan jo også købe guld for dyrt...
    så jeg må ligge mig et budget 14-17 k også finde ud af hvad man bedst kan få for de penge


  • #63   7. apr 2014 Jack: det var Racing 5 der var på Cervelo R3

  • #66   7. apr 2014 Jan J: du har jo ret......hvis man bare sørger for ikke at lave klassikeren med og købe en fin Carbon cykel med lækker geargruppe, men med det billigste og dårligste hjulet man kan få.....hjulsæts stivhed er også rigtig vigtig......

    De fleste almindelige motionoster vil kunne nøjes med et fulcrum Racing 5 med gode dæk på selvfølgelig....

    Det er en længere diskussion hvor meget forbedring et rimeligt godt kontra et dårligt hjulsæt giver........


  • #67   7. apr 2014 http://www.dba.dk/herreracer-canyon-aeroad-cf/id-1006946411/
    hvad med den, ikke det dyreste hjul sæt, men ?


  • #68   7. apr 2014 .

  • #70   7. apr 2014 Mavic Ksyrium Elite S fejler bestemt ikke noget.

  • #72   7. apr 2014 Den Canyon er lækker...

    Her kan man få den i 2014 model til 19500 kr. Der er kommet en ny ultegra gruppe sidste år. Det er den gamle model der er på den brugte....ellers er cyklerne ens...

    Fordelen ved, at købe en ny Canyon er, at man får 6 års garanti på rammen og man bliver omfatter af et program hos Canyon hvor man kan få lov at købe rammen væsentligt billigere hvis man skulle styrte og ødelægge rammen....

    Desuden behøver man ikke købe nye sliddele....

    Eneste problem er ar man først kan få en leveret i slutningen af maj måned. Derfor så bliver den brugte Canyon interessant, særligt hvis man kan presse ham lidt i pris..

    Jeg synes faktisk, at den Canyon hører til blandt de bedste bud herinde....jeg ville prøve at få den til 13.500 til 14.000 kr....

    Der er et godt hjulsæt på....

    http://www.canyon.com/roadbikes/bike.html?b=3301#tab-reiter2


  • #73   7. apr 2014 Vær opmærksom på, ar man IKKE får det resterende af de 6 års garant på rammen eller lov til, at købe en ramme med rabat ved styrt når man køber brugt. Er der mere tilbage af den danske 2 årige garanti, så får man den, men de andre garantier gælder kun første køber....

    Men det gælder jo generelt når man køber brugt....

    Sætter man senere et godt lavprofil hjulsæt på så har man en top aero-dynamisk racer cykel....det hjulsæt der er på Mavic, er et godt middel hjulsæt, som jeg i flere indlæg nu har argumenteret for, man helst skal have på sin Carbon racer.....hjulsætter er på niveau eller lidt bedre end Fulcrum Racing 3, som jeg tidligere har nævnt...


  • #74   9. apr 2014 Super tak for alle jeres svar... det ender nok med at blive den her fra ny:
    http://www.canyon.com/roadbikes/bike.html?b=3301#tab-reiter2

    så blev budget lige overskredet.


  • #75   9. apr 2014 Hvis det ikke skal være en aero-ramme, så er her den helt samme cykel med en anden og mere traditionel ramme....den er billigere, men leveringstiden er lidt lang...

    http://www.canyon.com/roadbikes/bike.html?b=3241#tab-reiter2


Kommentér på:
Ny racer cykel max 15.000

Annonce