{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Andreas H
Andreas H
Tilmeldt:
4. apr 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Ruter Vejle {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har i dag fået erhvervet mig en Ghost SE2930 29er smiley Kan hente den i næste uge og glæder mig helt vildt.

Er ret ny, inden for det og tænkte det er een fin begynder cykel til prisen. Stellet er medium og jeg er selv 173 cm, så det er perfekt.

Men nu til spørgsmålet, hvor i Vejle findes der nogle gode ruter? - Gerne til en begynder.. Starter ud på noget landevej, så jeg kan lære cyklen at kende.

Vh.


Kommentarer på:  Ruter Vejle
  • #1   4. apr 2014 Hej Andreas,

    Først og fremmest velkommen til! God beslutning - MTB er en fantastisk sport.

    Der er gode spor både i Nørreskoven og Sønderskoven. Kører selv en del i Sønderskoven for tiden, hvor der er en god blanding af brede skovstier og smalle singletracks, så man kan køre stort set hele året. Og masser af højdemeter at hygge sig med smiley Start evt fra Søndermarkshallen.

    Min tur fra i søndags til inspiration: http://www.endomondo.com/workouts/315983342/43955

    God fornøjelse...


  • #2   5. apr 2014 Der er desværre ikke nogle opmærkede ruter i vejle, så det bare at ramme Søndermarksskoven, Højenskov, Nørreskoven, og Munkebjerg, og så kig efter de små stier:)

  • #3   5. apr 2014 Hej Andreas,

    Der er en rigtig fin MTB klub i Vejle, hvor der hver onsdag bliver kørt tur for begyndere, hvor alle kan være med...

    Kig på deres hjemmeside www.mcv.dk eller find gruppen på Facebook... Det er et godt sted at komme igang..!


  • Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   8. apr 2014 Hej folkens
    Mange tak for de gode råd. Til at starte med, tager jeg lidt kilometer på landevejen, så jeg kan lære cyklen at kende og måske justere lidt på den.

    Men vil kigge på MCV, for har vidst godt af at lære noget teknik før jeg kaster mig ud i det helt store. Er også ret ny tilflyttet til Vejle, så det ville rart at finde nogle at cykle med.


  • #5   10. apr 2014 Super fed ghost model. Hvad fik du den til? Overvejer selv at købe samme model

  • Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   11. apr 2014 Hej Mikl.
    Jeg fik den til en rigtig god pris, igennem en bekendt. Så den er en del billigere en udbuds prisen og hvad han ellers kunne lave den til.


Kommentér på:
Ruter Vejle

Annonce