{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.808 visninger | Oprettet:

Pung/taske til slanger som kan være i baglommen? {{forumTopicSubject}}

Det her er et luksusproblem og jeg ved godt at jeg er sær på det punkt, men jeg synes det ligner l*** når man bruger en saddeltaske til sine slanger, værktøj osv.
Jeg har tænkt over om man kunne købe, eller selv lave, en pung eller lille taske som passer i baglommen på cykeltrøjen. Den skal kunne indeholde 2 slanger, dækjern, multitool og evt telefon, ID/kreditkort og lidt mønter og sedler.
Jeg har denne saddeltaske http://www.pellparker.co.uk/product_images/raleigh/bzp5083.jpg

... og der kan jeg, hvis den pakkes på den rigtige måde, have plads til det ovennævnte og den har nogenlunde størrelsen som en baglomme, men passer dog ikke i pga. klikbeslaget.

Jeg fandt denne:
http://www.bikerumor.com/wp-content/uploads/2011/08/Lezyne-Smart-Wallet-Loaded-stock.jpg
... og det er i princippet dét jeg leder efter, men denne har ikke plads til slanger og læste i en anmeldelse at hvis dækjernene er for lange, kan den ikke lukkes. Samt at det kan knibe med at få en Iphone i den vandtætte lomme.

Nogen der kender til en som opfylder mit behov eller selv har erfaring med at bruge en pung i samme stil?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pung/taske til slanger som kan være i baglommen?
  • #1   9. apr 2014 Evt. i en drikkedunk?

  • #2   9. apr 2014 Nah, det dur ikke. Jeg drikker sygeligt meget og har brug for begge mine dunkholdere til væske. Og en dunk fylder lidt for meget i lommen. Ville også gerne have at det var delt op, ligesom i den fra Lezyne.

  • #3   10. apr 2014 Jeg har købt den rapha har lavet smiley Den er dog lidt i den dyre ende vil nogen mene. Men er rigtig glad for den. Der kan være - slange, dækjern (mine har indbygget tools i sig) co2 patron, og co2 inflator + nøgler og penge.

    Og ja enig med at sadeltaske ligner p*s smiley

    http://www.rapha.cc/eu/en/shop/essentials-case/product/ECS01 Det er denne her smiley


  • #4   10. apr 2014 Nu hvor du drikker meget og gerne vil have de ting med, hvad så med en camelbak?

  • #5   10. apr 2014 Jeg har faktisk overvejet en camelbag, men så alligevel... Det passer meget godt med 1,5 liter pr 100km, altså to 750ml dunke... "Sygeligt meget" var nok også en overdrivelse, men dem jeg kører med plejer kun at have en enkelt liter med til 100km. smiley

  • #6   10. apr 2014 Man kan jo få camelbaks hvor der kun kan være et par liter, og der er jo ingen der siger at man behøver fylde den helt op smiley
    Men kan selvfølgelig godt se at det ikke er camelbak tasker folk på racer køre med...


  • thomas w
    thomas w Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 82
    #7   10. apr 2014 SMILER.
    Synes snart MTB efterhånden lyder mere af et modeshow end det faktisk er, mandehørm smurt ind i L....

    Kunne bare ikke lade være.
    Cyklerne bliver også mere og mere gejlet op, på en god dag kan man jo ikke se alt det lir pga. mudder, eller køre i kun når det er tørt og solen skinner.
    smiley


  • #9   10. apr 2014 Jeg bruger den flaske der sidder på sadelrøret til at have slange-co2pumpe-multitool-dækjern i.

  • #10   10. apr 2014 Thomas:
    Jeg ved ikke om du har fanget at jeg kører landevej og ikke MTB. smiley

    Men når jeg på et tidspunkt skal have mig en MTB, så bliver den da sikkert gejlet lige så meget som raceren. Fordi en cykel bliver mudret når man kører, må den da gerne se fin ud når ikke kører. Det er også en god motivator for at man får ordnet cyklen når man kommer hjem og ikke bare smider den i skuret, smurt ind i mudder.

    Verden ville sgu blive kedelig, hvis ikke man måtte sætte sit personlige præg på sine ting. smiley


Kommentér på:
Pung/taske til slanger som kan være i baglommen?

Annonce