{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

T M
T M
Tilmeldt:
15. apr 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

På bar bund - hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Go morn.

Jeg er sådan meget på bar bund når det omhandler cykler. Har tidligere haft gamle havelåger som jo fungerede fint nok til formålet. Men nu er jeg blevet lidt bidt af at cykle langt som transport, og det er jo fedt. Så jeg vil købe mig en ordentlig cykel. Så jeg håber jeg kunne få nogle råd herinde fra? smiley

- Den skal bruges til længere distancer (30+ km)

- Jeg skal købe en cykel på rentefrit lån. (Så det er ikke ligemeget hvor den er fra, og brugt er udelukket )

- Budget: 5-10.000. (Eller er det for meget?)

- Er 178 høj

Er der nogle gode råd til hvordan man lige griber det an så jeg ikke bruger et par tusinde på et eller andet, jeg alligevel ikke bliver tilfreds med? Eller kender nogle super butikker i Østjylland med rente frie lån og rigtig god vejledning, hvor det ikke er "sælg, sælg, sælg".
Eller, eller, eller?

MVH

TM


Brug for hjælp til finansiering af ny cykel?
Skal du have ny cykel og vil du gerne finde et lån, der kan hjælpe med at finansiere den? Uanset hvor meget du skal låne, kan du finde det bedste og billigste lån her.
Kommentarer på:  På bar bund - hjælp søges
  • #1   15. apr 2014 Har hørt godt om Børkop Cykler - www.boerkopcykler.dk, som vist nok tilbyder rentefri afbetaling.

  • T M
    T M Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   15. apr 2014 Okay, tak for svar smiley det ligger lidt langt væk meeen hjemmesiden ser da interessant ud

  • #3   16. apr 2014 Check lige deres betingelser for de "rentefri lån".. Det kan godt være, der ikke er renter på, men ofte er de læsset til i gebyrer, så årlige omkostninger i procent bliver voldsomt høje.

    Fri Bikeshop har finansiering med ÅOP på 0% ((link fjernet)

    (Og nej, jeg arbejder ikke for dem :))



  • #4   18. apr 2014 Bikeworld i Silkeborg har et enormt udvalg. Så der skulle være en chanse for at de har en cykel der passer til dig.

    Ved ikke hvordan deres låne tilbud ser ud. Men mon ikke de også har rentefri lån.


  • T M
    T M Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   18. apr 2014 takker for tipsene, dem vil jeg se på smiley

  • Per A
    Per A Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 13 Svar: 1
    #6   11. maj 2018 Der er masser af muligheder for at finde lån på nettet. Det er bare at skrive lån så popper der en masse tilbud frem, så prøv det smiley

Kommentér på:
På bar bund - hjælp søges

Annonce