{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kina ting
  • Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #3   13. jul 2014 Da jeg har set på et stel, havde jeg tænkt mig nogle hjul... da man kan spare en del, og har mange gange handlet på ebay i Kina uden proplemer.

  • #5   13. jul 2014 aliexpress er vidst alibaba for private, sådan ser jeg det. Fin side smiley
    så er der også:
    dx.com
    newfrog.com
    fasttech.com

    Alle pålidelige sider smiley


  • #6   13. jul 2014 Pålidelig site, men står der scott/selle italia/ritchey eller andre brands på varerne er det kopi varer, men det burde osse fremgå af prisen, feks 250kr for en carbon sadel som koster 1500 herhjemme, det er 100% en kopi.

  • Rene K
    Rene K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 40
    #7   13. jul 2014 Går faktisk med samme tanker omkring at bestille et hjulsæt.

    Det er jo klart at alle mærker er kopier. Derfor er det vel også vigtigt at hvis man bestiller at man så bestiller uden navne osv for at undgå at varerne bliver konfiskeret i tolden. Omvendt er det i mine øjne heller ikke så fedt at køre med mærke når det er en kopivare.

    Husk at varen formentlig bliver taget i tolden og at der kommer told/moms oveni beløbet. Man kan taste oplysninger på toldpriser.dk og se hvad man kommer til at betale i alt.


  • #8   13. jul 2014 4% told/importafgift og 25% moms og så et 160kr gebyr for at udregne det, hvis værdien er over 80kr. Og så selvom sælger skriver at varen har en værdi af 5 dollars hehe.
    Jeg bestilte et hjulsæt på ebay, de kostede 2800kr, med alle gebyrer og moms løb det op i knap 3700. Men er glad for hjulene, god finish og snorlige, og ruller super.


  • #9   13. jul 2014 Kan varmt anbefale den side her , Har købt mine carbon hjul der..

    http://www.light-bicycle.com


  • Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #11   14. jul 2014 Race i Kina ligger det på under 4000 med told

  • Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #14   14. jul 2014 Hej nu var det hjul jeg tænkte på.

  • #15   14. jul 2014 HongFu leverer altså en god kundeservice. Også i tilfælde af evt problemer med deres produkter, og altså ikke kun i forbindelse med salg. Undersøg markedet, der findes sikkert masser af firmaer som sælger ragelse, men der er også dem der faktisk har gode produkter.



  • Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #16   14. jul 2014 Hej Bjørn A
    Har kikket på deres hjemme side men kan ikke se priser nogen steder


  • #17   14. jul 2014 Nej, dem skriver du bare efter, enten pr del. eller du kan spørge efter en komplet prisliste.


  • #18   14. jul 2014 Jeg har en ramme fra hungfu der er 5 år gammel og har kørt rigtig mange km + 1 styrt, den køre stadig fint fint og fejler intet smiley

  • #21   16. jul 2014 Bare husk at de kopivarer du køber er ulovlige at sælge videre hvis du bliver træt af dem eller bare vil prøve noget nyt, og hvis det går galt er du på egen hånd uden forsikring da de heller ikke dækker varer der er kopier og ikke har et firma bag der selv er forsikret.
    Derudover kan man sikkert finde mange godt hjul og rammer ligesom man kan købe ægte hjul der er skod. Men der er godt nok langt imellem de godt Kina produkter til så lave priser.
    Jeg syntes det er ærgerligt folk skider på dem der er innovative og producerer ægte udstyr, det gør det bare dyrere for os andre!!


  • Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #22   16. jul 2014 Kan varmt anbefale DIY bike, de har både egen hjemmeside og er på ebay, der får du også sikkerheden igennem paypal.
    Jeg har både købt en Chinarello og efterfølgende hjulsæt, under 3000.- for et sæt 80mm højprofil med straightpull eger, er vist endda meget billigt smiley

    Du kan finde dem på: http://www.diy-bike.com eller på ebay:
    http://stores.ebay.com/diy-bike

    Stellet fik jeg dem til at 'declare low value' på så slap jeg for flere omkostninger


  • Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #23   16. jul 2014 Jeg valgte at købe en ny Giant Propel Advanced 1
    Takker for de mange svar


  • Peter C
    Peter C Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Svar: 7
    #24   17. jul 2014 Min erfaring er: Hvis det er fabrikkers egne brands (f.eks. Trigon carbon stumper) kan det være rigtig god kvalitet. Hvis det er klare kopivarer (3T, Pinarello, Zipp) er det som regel noget skrammel som man ikke tør stole på.

  • #25   17. jul 2014 #23 fra Aliexpress eller ?
    pris?


  • #29   19. jul 2014 http://www.light-bicycle.com/

    Generelt skal man være skeptisk, men dem her har jeg næsten kun læst godt om. Er der nogen der har handlet der?

    Synes det er interessant at de har brede 29" carbon-fælge. FX de 35mm på 420gr. Dem gad jeg godt prøve..


  • #30   19. jul 2014 Jeg har købt mine carbon hjul hos http://www.light-bicycle.com/ , og køber gerne hos dem igen..

Kommentér på:
Kina ting

Annonce