{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Deemax ultimate VS Easton Havoc {{forumTopicSubject}}

Jeg har ødelagt mit Deemax hjulsæt efter 1 års kørsel og selvom jeg syntes de er fede så har de også nogle svagheder, så jeg overvejer at købe et sæt Easton Havoc hjul.

Er der nogle med lidt efaring med disse hjul der kan give mig deres mening om kvaliteten af Havoc i forhold til Deemax.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Deemax ultimate VS Easton Havoc
  • #1   20. jul 2014 Ved ikke med deemax men havoc er voldsom holdbart

  • #2   20. jul 2014 Ok. Hvor meget har du kørt med dem?



  • #3   21. jul 2014 Den alm Deemax er stærkere end Ultimate udgaven men også en del tungere, der er en masse der deler deres erfaringer om Havoc på nettet samt masser af test, hvis du søger på den så kan du ret hurtigt sammenligne ud fra dine egne erfaringer.

    Hvad er det som der er gået i stykker på dine Deemax Ultimate ?


  • #4   21. jul 2014 Jeg har brugt en del tid på at google og læse tests af havoc men jeg har ikke kunnet finde nogle der sammenligner Deemax ultimate og Easton havoc som er lidt anderledes end Havoc DH modellen.
    Jeg fandt en som sammenlignede Crossmax SX med Havoc og der løb de cirka lige op med hinanden.
    Jeg har siden købt et sæt Crosmax SX på grund af vægt og så var de billige.

    Mine deemax var med 135mm bagnav og egerne på kasette siden trækker for lige på fælgen i forhold til skive siden så efter en 7-8 mdr havde fælgen trukket sig 5mm fra center af navet over mod skive siden, og selv om jeg spænte det efter kunne jeg ikke få den centreret igen fordi niplerne i kasette siden løb tør for gevind.
    Det der dog tog livet af dem var da akslen i selve bagnavet knækkede inde ved kasettehuset så navet faldt fra hinanden.
    jeg vejer ca 100 kg og køre mest trail så de har kørt ca 3500 km på et år samt 5 ture i sverige inden de gav op.


    profilbillede
  • #5   21. jul 2014 Det er enkelt test af hvert hjulsæt der ligger masser af, direkte Deemax vs Havoc har jeg heller ikke set men det ændre jo stadig ikke på resultat af test og så selv sammenligne.

    Det ser sku ikke godt ud med det nav, jeg ville lave en reklamation på dem Mavic har ingen interesse i at deres produkt ender med sådan et resultat.

    Rengøring vil dog være en fordel inden du sender billeder til Mavic smiley


  • #6   21. jul 2014 Reklamationen ordenede jeg for 2 uger siden. Evans gav mig pengene tilbage.

Kommentér på:
Deemax ultimate VS Easton Havoc

Annonce