{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Mad og træning {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Jeg har et lille problem, som jeg håber at I kan hjælpe mig med.

Jeg har et problem med min kost inden og efter træning. Jeg spiser ikke noget bestemt inden min træning. Så derfor oplever jeg tit at jeg kan få halsbrand midt under træningen. Jeg oplever også at jeg ikke kan holde dampen oppe så lang tid. Så derfor søger jeg råd og tips!. Hvilke "retter" spiser I inden træning og hvad spiser I efter træning?

Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad og træning
  • #1   19. jul 2014 Eftersom du får halsbrand, så kunne det godt tyde på at du på en eller anden måde, spiser det samme og som ikke helt går i spænd med din træning.

    Hvor meget vand drikker du i løbet af en dag?


  • #2   19. jul 2014 Jeg spørger for at indtage måske 1,5 til 2 liter vand inden træning. Jeg stopper med at drikke og spise cirka 2 timer inden min træning

  • #3   19. jul 2014 Hvad med andet drikkelse kaffe, juice, saftevand? Indtager du det?

  • #4   19. jul 2014 Nej, drikker kun vand

  • #6   19. jul 2014 Ingen grund til og stoppe med at drikke to timer før træning.

    Spiser du meget store portioner ?

    Man skal heller ikke spise en kæmpe bøf aftenen inden en hård træning. Jeg spiser mest fisk og kylling, som maven lettere kan fordøje. Meget krydret mad skal man nok også holde sig fra......men det er meget individuelt.....

    Tænk ikke kun på måltidet to timer før træning, men også dem om morgenen og dagen før.

    Man må godt spise noget lige inden og under træning, såsom bananer og energibarer med lav fedtprocent....prøv eventuelt og se om det hjælper på energien.

    Men træner man under to timer og spiser, drikker og sover nogenlunde normalt så burde man ikke gå kold sidst på træningen, med mindre man er i for dårlig form i forhold til dem man træner med.


  • #7   19. jul 2014 Jack. Jeg oplever bare at jeg ofte skal lade vandet hvis jeg bliver ved med at drikke

  • #8   19. jul 2014 Jeg har samme problem med men lille blære.....jeg drikker dog stadig lidt løbende indtil træning, men tisser så af inden træning. Så drikker jeg dog typisk ikke noget den første halve time under træningen.

    Når det bare er træning, så bør man kunne aftale en tissepause efter en times tid...


Kommentér på:
Mad og træning

Annonce