{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Volpi
Volpi
Tilmeldt:
17. jul 2011
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261

Komplet pakke for 25000kr {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået overtalt fruen til en ny carbon racer. Eller det vil blive min første.

Budgettet er lagt ud fra hvad jeg selv syntes er det jeg vil bruge på ny cykel med hjul.

Senest er jeg tilbudt en Foil 10 2013, med sram red (20 speed dog)
til de penge, hvilket jo ellers er en fin cykel..

Har i andre i lige kan anbefale i det leje?
Jeg forventer et fornuftigt hjulsæt inkl prisen:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Komplet pakke for 25000kr
  • #2   24. jul 2014 Tak for dit bud. Var faktisk en overgang begejstret for boardman, men den flirt er slut idag:b.
    Den pinarello syntes jeg er for dyr ift krammet. Men det er jo selvfølgelig en del af det at køre pinarello.
    Dit bud på Focus er interessant dog:-). Der er noget ærligt over dem syntes jeg. Godt kram for pengene.. Har dog ikke set den du linker til. Men måske man skulle slå vejen forbi Heino en tur:-)


  • #3   25. jul 2014 Har du set hvad der er af Canyon og Radon i prislejet?

  • thomas w
    thomas w Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 82
    #4   25. jul 2014 Kunne dette være noget fed bike.
    DE ROSA R838 Carbon 2013 Racercykel TILBUD TILBUD !!

    Størrelse: 55 Cm
    Gear: Shimano Ultegra 6700 Compact
    Hjulsæt: Fulcrum R7
    Sadelpind: FSA/De Rosa carbon
    Styr:FSA Styr/Frempind
    Sadel:Selle Italia SLR
    Normalpris: 26.999,-
    TILBUDSPRIS: 18.999,-
    Så er der også råd til fedt udstyr tøj hjelm osv.


    profilbillede
  • #5   25. jul 2014 Canyon kører jeg på nu og vil egentlig gerne prøve lidt andet.

    Uhhhff den de rosa har jeg kigget på tidligere, men blev til sidst mere forelsket i deres idol, men den lander i 30.000kr. Men jeg mangler den rigtige farve:-)
    Det der er ellers en skarp pris, men for stor desværre.
    De rosa kan bare noget med æstetikken


  • #7   26. jul 2014 Køb da foilen. Udsalgsprisen er 55., du får næppe sådan et tilbud igen!

  • #9   27. jul 2014 4 kilo fra eller til. det er sgu da den bedste cykel han kan få til pengene.. Den vejl. udsalgspris er 55 k. at den så har været sat ned til 51 er så noget andet. Det er klart der du får mest for pengene.

  • #11   27. jul 2014 Den vejl. udsalg er 55.199 kr.
    Jeg ved det, fordi jeg selv er Scott Forhandler.
    Kan være at nogle har tilbud på den, men faktum er, at cyklen har en værdi på 55.199,-


  • #13   27. jul 2014 Hør nu hvad jeg siger! SCOTT vælger deres Vejledende udsalgspris, og den er 55.199 kroner! (JEG VED DET, FORDI JEG SELV ER SCOTT FORHANDLER) Så må forhandlerne sætte prisen ned, hvis de føler for det. men det er stadig en cykel til 55.199 kroner. At han så er tilbudt den til 25.000 kroner er et super tilbud, som han næppe får igen! . Foil'en 10 er udstyret med SRAM Red 10 SP, med syncross 50 mm. carbon hjul. Cyklen er rigtig lækker og det er en kanon cykel, og ISÆR til de penge.!

  • #14   27. jul 2014 Jeg kender ikke rigtig til hjulsættet på den foil 10.. Er det noget du som forhandler af scott kan knytte et par kommentarer til? - bydam?

  • #15   27. jul 2014 Jep, min kollega har netop købt en foil 10. Det er 50 mm carbon hjul og alu bremsekant, så du kan bruge alm, klodser.. Præcist hvor gode de hjul er, ved jeg ikke da jeg ikke selv har kørt med dem, men de virker til at være et par fornuftige carbon hjul..
    Jeg har selv foil 15'eren, så med hensyn til stel, kan jeg bare sige, at det er en lækker og hurtig cykel. Det er ikke en af de komfortable cykler, men den er så til gengæld rigtig hurtig og stiv så den reagerer godt når man træder til. Scott siger også, at når du kører mellem 40-45 kmt, så sparer du ca 20 watt pr tråd kontra en alm racer med runde rør..


Kommentér på:
Komplet pakke for 25000kr

Annonce