{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Martin H
Martin H
Tilmeldt:
27. jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Newbie Mountainbike køber {{forumTopicSubject}}

Hej med Jer,

Jeg har lige været ude hos den lokale Mercedes forhandler og han havde sådan en satan stående i udstillingen http://shop.mercedes-benz.com/mbauk/vp/Collection/Bike-sport/Men/Bikes/Mercedes-Benz-Mountain-Bike/ANX-e0b2a497-5d13-4d22-8603-c9e296b673b7/OfferList/cXCsEB.oeYoAAAE6SsEiGg1E

Jeg er virkelig newbie indenfor mountainbike verdenen men er det et godt køb? Synes den så lækker ud og jeg sad skide godt på den, da jeg lige prøvekørte den på asfalt.

Vil primært skulle bruge den til hobby kørsel i danske skove.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Newbie Mountainbike køber
  • #1   27. jul 2014 "Vil primært skulle bruge den til hobby kørsel i danske skove."

    Hvad skulle den koste ?
    Hvis prisen er oppe i klassen som i linket ville jeg ikke købe den.
    Komponenter der sidder på cyklen matcher slet ikke prisen - tror du betaler ret meget for det Mercedes mærke!


  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   27. jul 2014 Det er sådan set underordnet, vil bare ikke stå tilbage med katten i sækken så at sige.

    Hvad vil du kunne anbefale, til en newbie som jeg? Vi snakker kørsel i nordjylland i øvrigt.


  • #3   27. jul 2014 Du kan dælme få en lækker mtb. For de penge.

    www.bikeworldsilkeborg.dk/cykler/where/category/mountainbike/price/23817,66499.html


  • #4   27. jul 2014 Er du vimmer den pris er tooo high

  • #5   27. jul 2014 Rent røveri med den høje pris.

    Rigtig lækre cykler som Claus linker til. Den føste Epic World Cup er tæt på at være toppen af puppen (lige niveauet under det aller bedste), mens den Mercer vel nærmere er niveauet over det dårligste man kan købe. Og så til samme pris.

    Den Specialized der linkes til kan du få i en dansk butik til samme pris hvis du kan prutte prisen 15% ned.....


  • #6   27. jul 2014 Faktisk godt du opretter et spørgsmål herinde. Hvis du købte den Mercer MTB og fortalte nogen med bare lidt forstand på MTB hvad den kostede, så ville de nok grine højlydt og sige du netop har købt katten i sækken....

  • #8   27. jul 2014 Du kan nemt få en mtb med samme dele til 10.000 cirka.
    De vil have over 25000 for den der smiley O_o smiley


  • #10   27. jul 2014 Godt bud med den specialized.... Men den fåes kun i 15"

  • #12   27. jul 2014 De skriver Obs! Kun str 15" tilbage

  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Svar: 5
    #15   28. jul 2014 Hvad vil i andre give for en begynder cykel? Kan man klare sig for 5.000 kr eller skal man op og ringe på 10.000+?

  • #16   28. jul 2014 Det kommer jo helt an på dine ambitioner.
    MIN personlige mening er, at man fra omkring 7.000 kan få rigtig fornuftige begyndercykler, hvor udstyret er af fornuftig kvalitet, og hvor man ikke risikerer at blive frustreret af tungt udstyr, upræcise gear og mange justeringer, men andre har været heldige med billigere cykler.


  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #18   29. jul 2014 Jeg siger mange tak for alle de gode inputs smiley Nu har jeg lidt at gå videre med, så tusind tak smiley

  • bjarne S
    bjarne S Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 55
    #19   29. jul 2014 det er godt nok en super smuk bil du har der,det er en rigtig bil efter min mening. Den gad jeg godt og få en tur i.

  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #20   30. jul 2014 Tak for de fine ord Bjarne, er også rigtig glad for den. Har netop fået et par tagbøjler og en cykelholder, så nu mangler jeg bare den rigtige cykel. Har dog kig på lidt af hvert, så mon ikke mit "problem" er løst snarest smiley

Kommentér på:
Newbie Mountainbike køber

Annonce