{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.434 visninger | Oprettet:

ER Photography
ER Photography
Tilmeldt:
15. jun 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

MTB til under 7.000,- {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

eller

(link fjernet)

+/- for begge modeller? Hvilken ville i købe. Den er primært tiltænkt som transportmiddel til/fra job dagligt hvor der er lidt kantsten, grus, græs mm. Jeg har op til nu været godt tilfreds med min Cube Attention fra 2012. Den eneste grund til at jeg skal have ny er at jeg var involverende i et uheld, og min cykel var totalskadet.

Anyway. Hvilken ville i vælge? Måske har jeg overset en åbenlys kandidat? link til jeres valg og begrund det venligst.

på forhånd tak =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB til under 7.000,-
  • #1   28. jul 2014 Wilier - primær grund - 29" hjul kontra 26" - især hvis det er en til/fra job cykel

  • #3   28. jul 2014 http://m.cykler.dk/cube-acid-29-2014.aspx

    Når du er/var glad for din gamle cube kunne dette være en mulighed
    Det er dog kun den blå/grønne der er tilbud på

    Ellers har cykelexperten Giant på bud de fleste er dog i små størrelser

    Mvh Tommy


  • thomas S
    thomas S Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 2
    #4   29. jul 2014 den nye trek X koster under 7000 omkring 5500 hos fri bikeshop

  • #6   29. jul 2014 Jeg linkede til den forkerte Attention. Det var naturligvis 29" versionen jeg havde kigget på. Men hvis man ser bort fra at de begge har 29" dæk. Hvilken har så de bedste dele, og har det sidste "edge" i følge jer? Jeg kender desværre ikke så meget til de forskellige mærker og dele så der håber jeg at i ved lidt mere end mig.

  • thomas S
    thomas S Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 2
    #10   30. jul 2014 cyklens pris og kvalitet følges ikke altid ad jeg har da fx en trek 4500 som jeg da er mere en glad for den koster 6900 uden extra udstyr
    kvaliteten på den er slf ikke det beste af det beste men stadig så god at man kan tage dem på deres ord om kvalitet smiley


Kommentér på:
MTB til under 7.000,-

Annonce