{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye emner ??
  • #1   26. feb 2014 Joh, jeg bestilte to Schwalbe Marathon Plus Tour 700x40c og x-tra light slanger i morges. De sku gerne lande imorgen. Glæder mig til at få dem på og testkørt.
    Jeg ville gerne have nogen der kan holde til asfalt ture, men også klare let off-road.
    Og de ser ud til at kunne klare opgaven.
    Nogen der har erfaringer med dem eller lignende dæk til by/landevej?


  • #3   26. feb 2014 Jeg syntes jeg punkterer hele tiden. Jeg kører heldigvis Tubeless men jeg blir jo ruineret i latex regninger.. Er det normalt med specialized dæk

  • #4   27. feb 2014 jeg har kørt med Schwalbe CX Comp i 35mm som har en super lav rullemodstand og dejlig lyd når de ruller, og så fås de billigt.
    dog er de ikke så glade for flint så indlæg anbefales, men vægten med indlæg er ikke dum.


  • #5   27. feb 2014 Hvad er det for nogle dæk Tommy??
    Man kan vidts både indenfor specialized og schwalbe købe forskellige dæk kvaliteter. Man kan få nogle med tykkere sider, men som også vejer en lille smule mere. Men så slipper man også for alt det lappen hele tiden.
    Jeg har kørt meget med schwalbe og de flossede meget i siderne og nu kører jeg med Maxxis Aspen som tubeless. Det er jeg vældig godt tilfreds med. Har ikke punkteret endnu i hevrt fald..


  • #6   27. feb 2014 Jeg har faktisk også kigget lidt på Aspen..
    Det er et specialized fast trak control i 29x 2.00


  • #7   28. feb 2014 Er lige kommet hjem med en cannondale Flash 1 Carbon 29 + min nye ti mtb ramme, som skal have lefty + hjulsæt, geargruppe og bremserne monteret fra flash'en smiley glæder mig til den bliver færdig!!!

    Så mangler jeg bare at få solgt flash rammen smiley

    God weekend til jer alle!


Kommentér på:
Nye emner ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce