{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Vurdering af city bike til 12 kms daglig kørsel {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har fundet denne cykel, som jeg synes er lækker pga. den har racer dæk. Desuden er den billig til kun de 2000 kr.

Eneste ulepme jeg lige kan finde er, at den kun har 3 gear istedet for de 7.

Jeg skal bruge den til daglig kørsel til og fra skole, hvor jeg dagligt vil komme til at køre 12 km på den, i det vind og vejr der nu måtte være, derfor skal den selvfølgelig kunne holde til vejret, og helst ikke være for meget vedligeholdelse. Som jeg lige kan se er den fin til det, da jeg tror den har indvendige gear?

Lad mig endelig høre, om den ville være god til mit formål.

http://www.thansen.dk/cykel/herrecykler/herre-cykel-classic-3-gear-57-cm-sort/n-1288216149/pn-476657064/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af city bike til 12 kms daglig kørsel
  • #1   24. apr 2014 Cyklen er sikker udmærket, det skal jeg ikke kunne sige noget om, men helt ærligt.. At købe en cykel ved T-hansen, giver samme service som at gå til en bager, og spørge efter en hundefrisør..

    Det siger mine erfaringer mig i hvert fald.. I alt har vi haft 4 T-hansen cykler derude fra.. Og deres service er til at brække sig over smiley
    Det er de erfaringer jeg har gjort mig i hvert fald. For dig, vil jeg nok råde dig til at købe noget brugt, eller evt smutte til en ordenlig cykelforhandler smiley


  • Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    jul 2009

    Følgere: 1 Svar: 14
    #3   25. apr 2014 til det beskedne beløb er det da et forsøg værd. Jeg tvivler på at man får bedre kvalitet ved 'cykelforhandleren' fordi man betaler 3799,- for cyklen....

    'Service' varierer nu også en del fra cykelhandler til cykelhandler. min Biomega er blevet 'spændt efter' utallige gange, fakta er at den knirker og brager stadig.


Kommentér på:
Vurdering af city bike til 12 kms daglig kørsel

Annonce