{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.505 visninger | Oprettet:

Anders B
Anders B
Tilmeldt:
21. aug 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Kassette og kæde udskiftet, knager fra krank. {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag udskiftet min kassette og kæde på raceren. Nu er det begyndt at knage når man træder rundt på den store klinge foran. Der er ingenting på den lille klinge. Er ret sikker på det er kæder som siger den lyd. Mit spørgsmål er om en kæde skal "køres til" i forhold til krank tandhjul som jo ikke er nye. Sidst jeg var hos cykelsmeden sagde han at de ikke var slidte, altså krank klinger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kassette og kæde udskiftet, knager fra krank.
  • #1   26. jul 2014 hvis det kun er store klinge og i alle gear, er det sikkert din store klinge som er blevet slidt

  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #2   26. jul 2014 Det er også min umildbare tanke. Den ser bare ikke slidt ud og smeden mente også at den sagtens kunne overleve en kassette mere.. Men tror i kæden vil blive kørt til med tiden?

  • #3   26. jul 2014 kæden bliver hurtigere slidt af det og slider derved din kasette hurtigere, vil skifte klingen, så ved jeg det lever længe og er nyt:)

  • #4   27. jul 2014 har du prøvet at checke om din kranks fittings er gået løs ... det kan knirke ret så meget !

  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #5   27. jul 2014 Det er det ikke. For hvis jeg sætter den gamle kassette og kæde på er det væk

Kommentér på:
Kassette og kæde udskiftet, knager fra krank.

Annonce