{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

Rasmus F
Rasmus F
Tilmeldt:
23. jun 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Hjælp til for/imod ved ny cykel! :) {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge og Piger,

jeg håber i vil hjælpe mig med at finde frem til en cykel, da jeg har udvalgt to cykler

http://www.fribikeshop.dk/Produkter/Cykler/Trek-Madone-2-1-C-H2-20-gear-2.aspx

(link fjernet)

Jeg vil gerne have lidt hjælp til hvorfor man skulle vælge den ene frem for den anden, den skal bruges til noget hobby cykling ca 3-4 gange om ugen og lange ture i weekenderne. Håber der er nogle kloge hoveder som kan guide mig i den rigtige retning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til for/imod ved ny cykel! :)
  • #1   5. maj 2014 Eneste beskrevede forskel er bremser, og tvivler ellers på at der er den store forskel.
    Kom ned, se, rør og kør en tur. Vælg den du har det bedst på smiley


  • #2   5. maj 2014 Der er forskel på hjulene også.. Og så syntes jeg at den sorte er pænest - men det er jo individuelt smiley

  • Rasmus F
    Rasmus F Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #4   5. maj 2014 tak for de gode svar smiley

    det er lidt som om jeg er faldet for, sådan set begge to jeg selv har skrevet, men skulle have afklaret hvilken af de to det skulle være. Er ikke helt så lun på SCOTT deres farve på de modeller du kommer med og mærket, jeg er sq nok blevet dårlig påvirket en gang for har ikke noget at have det i, at det skulle være et "dårligere" mærke end trek smiley ....


  • #5   5. maj 2014 I de prisklasser du har valget i mellem, er forskellen på kvaliteten ikke så stor. Som der bliver skrevet længere oppe i tråden - ud og se, mærke og prøve. Der er sikkert en af dem du føler dig bedre tilpas på.

  • Rasmus F
    Rasmus F Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #7   5. maj 2014 str. 56/58 men det skal være hos fricykler fordi de har sådan noget rentefri betaling smiley

Kommentér på:
Hjælp til for/imod ved ny cykel! :)

Annonce