{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kyllingens hold lukker ned for denne gang.. (Flot DCU) :-/
  • #1   29. okt 2014 Side2

    profilbillede
  • Jørgen L
    Jørgen L Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #2   29. okt 2014 Sådan er det vel med alle forbund - hvis man ikke makker ret sørger de for at gøre det så svært at man giver op.
    Det hedder korruption i andre lande, men det har vi jo ikke i DK smiley


  • #3   29. okt 2014 Ja man undres..

  • #4   29. okt 2014 Hvad ligger der til grund for at DCU fraråder unge talenter at skrive kontrakt med CWK?

  • #5   29. okt 2014 Ja det må DCU jo uddybe..
    For kravet for at køre med i eks post dk, er at de har unge danske talenter på holdet. Og når DCU fraråder unge talenter at skrive med CW, så er det ligestillet med at forbyde dem adgang i post dk.

    Tænker at folk på CW ville ha været i medierne, med de dårlige forhold.. Hvis de var dårlige..


  • #6   29. okt 2014 Trist og se et dansk cykelhold lukke. Men jeg vil ikke savne Claus Hembo.

    http://m.bt.dk/cykling/tidligere-rytter-afsloerer-hembo-proevede-at-hemmeligholde-skandale-historier

    At dcu fraråder unge ryttere tror jeg ikke de behøver. Efter de ikke ville lade 2 af rytterne køre til post dk holdet vil ingen da køre for dem!


  • #7   29. okt 2014 Hvad Aleksander Kamp siger skal man tage som vinden blæser, han og hans far har været uvenner med alle hold han har kørt på inc det danske landshold hvor han og hans far bla sagde at de ville flytte til en anden nation i stedet, de sviner simpelthen alle til som ikke makker ret efter dem.

    Havde det været Asbjørn Krag så havde ordene haft en betydning!

    Omkring DCU så har de valgt at sende en officiel meddelelse ud hvor de fraråder og det er fair nok hvis de havde haft ryttere der spurgte ind til det men de har idag indrømmet at ikke en eneste rytter har taget kontakt til dem omkring rådgivning og så er der intet formål i at sende den meddelelse ud.

    At holdet lukker ser jeg ikke som en overraskelse, det blev kørt på forkerte betingelser fra ledelsens side, Hembo skulle ikke ha blandet sig i ledelsen, han har tydeligvis ingen forståelse for drift af det men i stedet holde sig til forretningen i cykelholdet, roden til alt ondt kan man sige ved mandskabs pleje.

    Altid trist at et hold lukker men ser nu det positive i at holdet holdt to år længere end jeg havde regnet fra dag et. smiley


Kommentér på:
Kyllingens hold lukker ned for denne gang.. (Flot DCU) :-/

Annonce