{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Køb brugt cykel fra england.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa, hvordan er jeg stillet, hvis jeg køber en brugt cykel fra f.eks Pinkbike (ligesom dba bare med cykler og i hele verden) hvor cyklen er lokaliseret i england, så den sendes derfra? tænker mht. brexit, told og moms.. hvis det er fra en privat, så bliver den vel bare sendt som pakke med track&trace og så kan de vel ikke nappe det i tolden? det er vel kun hvis det er fra firmaer, ikke? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb brugt cykel fra england..
  • #1   18. okt 2016 Hvis brexit holder, så er det først fra 2018 de udtræder.
    Indtil da er alt som det plejer, indtil de har en bedre tidsplan for udtrædelsen.


  • #2   18. okt 2016 Så ja ingen moms og told

  • #3   19. okt 2016 Pinkbike er ikke i england.... Og ikke en salgsside som sådan..


    Så længe du køber indenfor EU er der ikke told og moms OVENI prisen, men mange steder betaler du dansk moms på 25% ved køb. Det vil som regl fremgå tydeligt.

    Jeg ville ikke handle udenlands med en privat.


  • #4   19. okt 2016 Hvis du betaler med Paypal så er du sikret så godt som du overhovedet kan. Så kan du sagtens handle med privatpersoner, og går der så ged i det og du aldrig ser din cykel, så tager du kontakt til Paypal og så dækker de dit tab.

  • #5   19. okt 2016 Ikke altid. Der er flere som bliver snydt både ved køb og salg pr PayPal.

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 29
    #6   19. okt 2016 #3, Jeg ville ikke handle udenlands med en privat.

    Jeg har gennem årene købt mange brugte stumper i england og tyskland. Godt nok mere mc end mtb, men så snart afstanden er så man ikke kan mødes og handle gør det imho ikke nogen forskel om det er fra lolland* eller udlandet.

    Men selgfølgelig skal man være vågen - er det et super godt tilbudt er det ligesom en hjemlig annonce måske varme sager ....

    Er det derimod noget helt specielt man har fået øje på kan det sagtens give god mening at købe det fra udlandet

    * Der er langt væk fra mig


Kommentér på:
Køb brugt cykel fra england..

Annonce