{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.449 visninger | Oprettet:

Lys på cyklen {{forumTopicSubject}}

mangler noget lys på cyklen, og evt hjelm når jeg for købt en hjelm er der nogen herinde der har erfaringer med de her lygter? http://e-home.dk/produkt-kategori/mtb-cykellygter-2/mtb-cykellygter/ tænker købe solarstorm X6 4000 i første omgang 1 men den kunne vel også sidde på hjelmen hvis jeg købte 2 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lys på cyklen
  • #1   30. nov 2016 Det er nogle fine lygter, men det batteri som er med, er intet værd. Tag du hellere det opgraderede vandtætte med største kapacitet med.

    Den model du spørger til, har jeg også, og den giver fint lys. Jeg har dog også en lygte fra Xeccon, med 5000 L, og den er bedre.


  • #2   1. dec 2016 Har købt en solarstorm 3 med det største batteri fra allbike til 729,- efter to timer er der stadig fuld skrald på batteriet. Bruger den som eneste lygte i Marselisborg
    Og i går var der mørkere end mørkt 😀


  • #4   1. dec 2016 Kører med en der har købt sådan en thansen. Den virker ok men ikke på højde med solar storm. Batteriet holdt fint 1.5 time

  • #5   2. dec 2016 Hvis du har kraftige lygter på cyklen, så husk også at justere dem korrekt så du undgår at blænde andre trafikanter. smiley

  • #6   2. dec 2016 Nåe jeg troede vi snakkede om lygter til skoven. Dem der er nævnt her i tråden giver en bøde på landevej 😀

  • Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    feb 2013

    Svar: 1
    #7   8. dec 2016 har en Trelock LS 950 , ret fantastisk. lidt dyr, men lang batteri tid og med USB opladning

Kommentér på:
Lys på cyklen

Annonce