{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Rune T
Rune T
Tilmeldt:
8. apr 2009
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 37

Lakskader {{forumTopicSubject}}

Hej Cykelgalleri

Jeg sidder med et spørgsmål, som jeg behøver jeres hjælp med.

Sidste efterår (november) købte jeg mig en Felt Virtue. Det var desværre ikke kærlighed ved første blik, da jeg modtog den, så det først år blev der blev ikke kørt specielt meget på den (omkring 300 km.), for det meste af tiden af min kæreste, hovedsageligt på store skovstig og veje.
Her i slutningen af oktober knækkede spidsen af gear hangeren (hvad hedder sådan en på dansk :-S).
Da jeg skulle lave det så jeg at store dele af indersiden af chainstayen var ridset (se billedet).

Jeg har været i kontakt med sælgeren, som ikke mener at det er en sag, men det er ikke et problem som jeg er løbet ind før, i de sidste 10 år og med mine tre andre mtb'er.
jeg er klar stellet bliver ridset, med tiden, men at der skulle være så voldsomt lakskader efter så kort tid, finder jeg sgu en smule underligt. Er det mig som er helt ude i skoven, eller ??

MVH. Rune


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakskader
  • #1   9. jan 2017 Har lignende mærker på under- og saddelrøret af min Nukeproof Scout fra starten af 2016, på chainstay'et på min Canyon Torque fra 2014 og over det hele på min Kona Caldera fra 1999. Har ikke oplevet det med alle mine cykler, så tror det er et resultat af lakeringsmetoden, som gør at lakken bliver slået af i flager når sten rammer stellet.

    Vil ikke mene det kan gøres til en sag med forhandler/sælger, så du bliver nok nød til at gøre det samme som mig, og leve med at stellet får den slags lakskader.. Alternativt kan du skaffe noget heli-tape/tyk gennemsigtig tape og dække de udsatte steder til med det. smiley


Kommentér på:
Lakskader

Annonce