{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Flemming T
Flemming T
Tilmeldt:
14. mar 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

ny cykel kæden er hoppet af........ {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne til at cykle lidt, så jeg kigger lidt rundt efter brugt, da jeg tænker at der kan man nok få lidt mere for mindre....og ender her på forummet....
Jeg tænker mtb da jeg også gerne vil have muligheden for at køre lidt i skoven. Så både vej kørsel og "offroad" (grus og skovstier)

..og det er der jeg render panden ind i cykelnørdmuren... What to doo??

full suspension?
carbon?
ombygget?
hydrauliske bremser?
Large, medium?
Geartype?

Spørgsmålene er mange for en novice

Først kiggede jeg på en trek x-calibur 9, til 4500,- Derefter en scott spark til 7800,- (begge linket til herunder)... inden forvirringen blev total og kæden hoppede af

Nogen der kan hjælpe?
Andre foreslag er også velkomne...

Jeg er 1,80 uden sko og vejer 108 kg hvis det kan hjælpe..

Trek:
http://www.cykelgalleri.dk/trek-x-caliber-9/id-74834
Scott:
http://www.cykelgalleri.dk/scott-spark-ltd-team-edition/id-74059?token=29a16b8f06ce36677cc2f5bf63c43e6f7e3e7d8763d30251191c3f08c725f8f0&utm_source=systemmails&utm_medium=e-mail&utm_campaign=DefaultNotificationContent&utm_content=CommentOnOthersClassifieds


Kommentarer på:  ny cykel kæden er hoppet af........
  • M N
    M N Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Svar: 11
    #1   17. mar 2017 Jeg havde aldrig valgt den Scott, den er gammel og outdated, og der findes langt bedre til prisen.

  • Flemming T
    Flemming T Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   18. mar 2017 Har du evt. noget mere konkret i tankerne... Måske et link til en af dem du hentyder til, jeg kommer jo sandsynligvis til at vælge en ud fra en anbefaling fra en herinde....

  • #3   18. mar 2017 Denne kunne være den rigtige for dig - enten i str. L eller M

    https://bcbikeshop.dk/giant-talon-27-5-rc-ltd/17902

    du skal ikke have en full suspension med dit kørsel


  • M N
    M N Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Svar: 11
    #4   18. mar 2017 Skal du cykle singletrack? Hvis ja, så syntes jeg som minimum du skal kigge efter SLX, X9, GX geargrupper, og så nok enten 2x10, eller 2x11, du vil blive træt af kun at have 1 klinge foran til vej kørsel.
    Jeg er selv 185, og begge mine cykler er M, men følger man diverse size charts, så skulle jeg som minimum have L.. Jeg cykler klart bedre på sporet, når cyklen er et nr for lille.. Men der er sikkert 1000 andre som mener det forkert. smiley

    Du skal helt klart have hydrauliske bremser.
    Hvad er dit budget, og skal det være ny eller brugt cykel?


  • M N
    M N Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Svar: 11
    #5   18. mar 2017 http://www.dba.dk/canyon-yellowstone-cl/id-1032319408/

    Tror den ville være et godt bud til dine behov smiley


  • Flemming T
    Flemming T Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   21. mar 2017 budgettet er vel omkring de 8500,- nok ikke meget mere da der sandsynligvis kommer alt muligt oven i med computer, bukser mm
    så den Giant Ove linker til tidligere kunne ligge indenfor budgettet...
    Brugt skræmmer mig ikke - som før nævnt kunne det værre man kunne få mere for mindre på en brugt.
    DBA annoncen er allerede væk...... (Nøl)


  • M N
    M N Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Svar: 11
    #7   21. mar 2017 Du vil helt sikkert få langt mere for pengene brugt, den jeg linkede til, som nok blev solgt rimelig hurtigt stod til 5xxx med fuld xt inkl bremser, 27.5 og luft forgaffel, så hvis du har mod på at købe brugt, så vil jeg mene det er vejen frem smiley

  • Flemming T
    Flemming T Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #8   21. mar 2017 ja så skulle jeg have været lidt hurtigere ved havelågen....


Kommentér på:
ny cykel kæden er hoppet af........

Annonce