{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Casper N
Casper N
Tilmeldt:
31. mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Køb af brugt by-cykel. {{forumTopicSubject}}

Hej CG!

Jeg står og er blevet træt af min Nishiki MTB, hovedsagligt fordi jeg i øjeblikket kun bruger den til by-kørsel. Jeg står derfor i den situation at jeg gerne vil erhverve mig en cykel der er mere egnet til asfalt-kørsel plus bakkerne i byen.

Er der et mærke som vil være godt at gå efter? Jeg er fuldstændig grøn på området, men vil gerne være i stand til at vedligeholde den i form af kædeskift osv. selv.

Jeg søger hovedsagligt brugt, da jeg er studerende og har et budget på 2 - 3000 .-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt by-cykel.
  • #1   24. apr 2017 Hvis din Nishiki ikke fejler det store, hvorfor så ikke bare konvertere den til bykørsel?

    Andre dæk, fast forgaffel og måske lidt anden gearing, så triller den da fint igennem byen. Og kan gøres for langt under dit budget.


  • Casper N
    Casper N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   25. apr 2017 Jeg har faktisk allerede skiftet dækkene, så den triller allerede lettere igennem byen. Det som frustrere mig, er at jeg synes at den er svær at vedligeholde, samt det faktum at jeg ikke tror jeg selv kan skifte kæden på den, når den begynder at blive rusten.

  • Alex F
    Alex F Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   25. apr 2017 Alle og enhver kan skifte en kæde smiley

  • #4   26. apr 2017 Det er altså ikke svært at skifte kæde på en MTB. Hvis du er i tvivl, så bare se godt efter hvordan kæden kører igennem bagskifteren inden du tager den gamle kæde af.