{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
256 visninger | Oprettet:

29er fully Stel 130/140mm ? {{forumTopicSubject}}

Har lige fået en spritny radon slide, den har 140mm vandring foran og 130mm bagpå

Ku godt tænke mig at flytte alle delene over på et federe stel, den køre med 100x15 foran og 142x12 bag..

Nogen forslag til stel ?

Både aluminium og carbon har interesse , behøver ikke koste en formue, skal være large

Kommentarer på:  29er fully Stel 130/140mm ?
  • #1   16. maj Hvordan ser radon stellet ud?

• #2   16. maj Geometrien er god synes jeg , synes bare selve bagaffjedrings systemet kunne virke lidt mere kvalitet end det gør

• #3   16. maj Hvis du nu ville sælge stellet hvad er prisen så?

• #4   16. maj Hvad fejler bagaffjedringen, siden du vil af med stellet? Eller er det kun på grund af udseendet du vil sælge det?

Hvis det er fordi du ikke er glad for måden affjedringen fungerer på, skal du til at læse op på leverage og compression ratio, så du kan forstå hvad det er du ikke kan li' ved din nuværende cykel, og eventuelt søger i en ny.

Og hvis det er på grund af udseendet, men du er glad for selve funktionen og geometrien, så vil et skift resultere i en ændret køreoplevelse grundet ændret geometri og affjedrings-funktion. Hvis du er forberedt på det, vil jeg anbefale at du tager et kig på Banshee. Har selv ejet flere cykler fra dem, og er aldrig blevet skuffet over kvaliteten. Deres Prime kunne potentielt være det du er på udkig efter.

Kommentér på:
29er fully Stel 130/140mm ?