{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
213 visninger | Oprettet:

Canyon nerve 2016 7.0 - Quick release ? {{forumTopicSubject}}

Hej Cykelgalleri,
Jeg har en canyon nerve 2016 7.0 og jeg har i sammenhæng med konvertering til sram opdaget noget yderst besynderligt.

Jeg skulle i sammenhæng med skift til sram have mig en ny hanger, denne spurgte jeg Canyon efter, og sammenstidigt informerede dem om hvilken model jeg havde så de kunne sende mig den rigtige.
De siger så at jeg skal have hanger no. 26 og sender så denne til mig.

Idag modtager jeg så denne hanger og kan godt se der er noget galt. Den nye hanger er tydeligvis ikke til almindelig Quick release som min cykel har men istedet til through-axles. Jeg undre mig så over hvordan de har kunne lave denne fejl og går derfor på google og prøver at finde billeder af min model.

Det er så nu jeg virkeligt bliver forvirret, alle billeder jeg kan finde af min model er men through-axles og ikke quick release for og bag som min. dette gælder både modellerne før og efter samt præcis min model.. hvorfor fanden er min så med quick release både for og bag ?

Jeg kan også se at alle andre som har en model magen til her inde også har through-axles?

Kan de virkeligt have være så flabet at have konverteret min cykel til qr for at få den ud af døren i sin tid? eller er der en som kan afkræfte denne teori ?

Mvh

Kommentarer på:  Canyon nerve 2016 7.0 - Quick release ?
Kommentér på:
Canyon nerve 2016 7.0 - Quick release ?