{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tror i denne racercykel er god nok til pengene
  • #1   14. jun 2017 Nu kender jeg ikke den specifikke cykel. Men general vil jeg sige, at jeg endnu har til gode at se en X-zite cykel der er pengene værd.
    Jeg har repareret rigtig mange af, især deres mountainbikes, og sådan en vil jeg aldrig anbefale nogen at købe. De ruster allerede inden de er ude af butikken, og fælge bliver skæve og eger knækker og ruster lige så hurtig. Det er en køb og smid væk cykel når fejlene er blevet for mange.


  • #2   14. jun 2017 Tjaeh... Det er vel som man tager det. God nok til hvad?

    Som introduktion til landevejscykling med hensigt på at skifte den ud efter et års tid eller to? Ja, det tror jeg den er god nok til. Vi andre startede på brugte stålcykler og blev alligevel fanget af sporten, så det vil den sikkert være fin nok til.

    Som langsigtet projekt med mulighed for løbende at opgradere? Nej, der er den for tung og et ringe grundlag. Der vil man være bedre stillet med en dyrere cykel.

    Der er en årsag til Thansens cykler er billige. Udover at de køber stort ind, så halter de også på kvaliteten. Gearene er de gængse Shimano, men i den billige ende. Hjulene vil jeg næsten garantere er bløde som smør og ting som kæde, lejer og diverse bolte er sikkert heller ikke noget der holder til mange ture i regnvejr, før de får en rød kulør.
    Og til trods for at de kalder sig for DK's største cykelhandler, så har deres personale nok ikke de store kompetencer på det punkt.

    Og en helt anden ting: Cykelverden er gennemsyret af mærkesnobberi og selvom den vil være en udemærket begyndercykel, så vil der blive set skævt til dig i feltet på en X-zite. smiley


  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #3   14. jun 2017 i forhold til prisen er cyklen ok, bemærk at den kun findes i en størrelse.
    personlig ville jeg hellere købe denne. Lidt bedre udstyr og flere stelstørrelser
    http://www.wiggle.co.uk/vitus-razor-claris-2017-road-bike/


  • #4   14. jun 2017 Jeg har allerede en cykel men den er desværre købt for stor str. 59 og jeg er 184 høj.

    Så har prøvet en 56er og har fundet ud af det er bedre.

    Jeg har dele fra min gamle jeg kan sætte på (hvis jeg vil) Jeg har dura ace fælge 105 gear gruppe at gøre godt med samt fsa carbon krank sæt.

    Samt et lækker fsa styr.

    Jeg ved det ikke er super kvalitet det siger sig selv til de penge. Men jeg tænkte det kunne være et godt udgangs punkt frem for ryg smerter.


  • #5   14. jun 2017 så det jeg tænker mest på er om stellet er ok. Jeg køre i forvejen alu stel men det hedder alu profil 7005

  • #6   14. jun 2017 Hvis du i forvejen har stumperne, ville jeg bare vælge at bruge de 3-4000 på kun et stel.
    For de penge kan du finde et helt hæderligt stel, som kan blive et godt grundlag for yderligere opgraderinger i fremtiden.


  • #7   14. jun 2017 stumperne er jo fra min gamle cykel som jeg gerne vil kunne sælge igen

  • #8   14. jun 2017 Jamen så kan du jo heller ikke bruge de dele hvis du gerne vil sælge den gamle cykel.
    Eller er der noget jeg har misforstået?


  • #9   14. jun 2017 vil denne være et bedre valg ?

    https://billigcykel.dk/shop/giant-defy-5-5624p.html



  • #10   15. jun 2017 Har en Giant Defy 2 disc i str M/L til 5000 til salg hvis den ikke bliver for lille. Tiagra gear, kørt 150 km, discbremser.

Kommentér på:
tror i denne racercykel er god nok til pengene

Annonce