{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.697 visninger | Oprettet:

El cykel? BRINCKER Le Mans M330 NuVinci {{forumTopicSubject}}

Hej CG. folkens, da jeg pga. helbreddet "ødelagt fod" desværre ikke længere kan holde til rigtig at træde igennem på cyklen, og især når det går op af-har jeg bestemt mig for at købe en EL cykel så jeg kan få noget hjælp og derved stadig komme ud at cykle smiley

Har læst en del om motorplaceringer på cyklen og nået frem til "som jeg kan vurdere" at center motor er det mest optimale? har været ude på en lidt længere tur på denne model-

BRINCKER Le Mans M330 NuVinci med NuVinci gear hvilket jeg synes fungerer helt perfekt.

Mit spørgsmål er om der er nogle af jer der har noget kendskab til denne model? og hvis hvad i synes i om den?

Håber nogle har nogle gode råd?

Mvh. Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El cykel? BRINCKER Le Mans M330 NuVinci
  • #1   30. sep 2017 Jeg tror de har rimelig godt styr på elcykler i Holland, kender den ikke men bafang motoren ser fin ud. med ikke helt med gearet ideen er god, men er det holdbart ?

  • #2   30. sep 2017 Tak-ja de sagde også firmaet kun lavede el cykler, og en utrolig stærk el motor.
    Og ja gearsysstemet fungerer utrolig godt synes jeg men ja holdbarheden spurgte jeg også ind til, de sagde at de aldrig havde fået reklamationer ind på det-og ham der var her sagde han selv kørte rundt på en for at teste systemet. men også derfor jeg ville høre herinde.


Kommentér på:
El cykel? BRINCKER Le Mans M330 NuVinci

Annonce