{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Thomas E
Thomas E
Tilmeldt:
6. nov 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1

Vurdering af Nishiki racer {{forumTopicSubject}}

Hej Cykelgalleri,

Jeg købte sidste cykel, der havde stået i en garage i 20 år. Jeg aner bare ikke et pluk om cykler, så jeg håber sådan, at der er nogen, der kan hjælpe mig herinde.

Hvad kunne sådan en bandit være værd? Jeg har svært ved at navigere efter priser på nettet. Den er rød og i fin stand, og den skulle være pisse gammel.

Håber I kan hjælpe! I det mindste med at fortælle, hvad der er godt/skidt ved cyklen, så jeg kan oprette en annonce. Sig til, hvis jeg poster det forkerte sted.

Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af Nishiki racer
  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #1   6. nov 2017 Når du fotograferer en cykel skal det altid være fra højre (kædesiden) kun på den måde kan man se hvilke komponenter der sidder på cyklen. På stellet sidder en mærkat der fortæller hvilke stålrør cyklen er bygget af, det er vigtigt for prisen.
    Hvilken stand er cyklen i? skal der skiftes dæk, kæde cassette og kabler? eller er de dele (næsten) nye?
    kan frempind, sadelpind og pedaler afmonteres? eller er de dele irret total fast?


  • Thomas E
    Thomas E Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1
    #2   6. nov 2017 Fedt! Her er et andet billede.

    På mærkatet står der: chrome molybden steel, seamless P.G. tubes.

    Det hele ser ud til at være i fin stand og næsten nyt det hele, bagdækket skal dog lappes/skiftes.

    Er dette bedre?


    profilbillede
  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #3   6. nov 2017 Den ligner meget den Nishiki jeg havde tilbage i 80erne. Den havde godt nok kun 5 gear. Altså kun en klinge foran.
    Det var vist Suntour gear som jeg husker det.
    Måske den er lidt værd for en der har haft sådan en og er lidt mere samler end jeg er.


  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #4   6. nov 2017 Din cykel er bygget i billige stålrør og monteret med Sun Tour dele i den lave ende kvalitetsmæssigt.
    Den har ingen samlerværdi.
    Styrbånd er flosset, kæde og cassette ser slidte ud, og dækkene er møre.
    Cyklen kan sælges som brugscykel, hvis sadel og frempind kan justeres. Hvis cyklen har stået i en Uopvarmet garage i 20 år, er der stor risiko for at sadelpinden er groet fast i stellet. Hvis det er tilfældet er cyklen max kr 500 værd.
    Hvis sadelpind og frempind kan løsnes kan cyklen sælges for ca. kr 1000 i Jylland og ca. kr 1500 i København på en solskinsdag.
    Den blå avis eller en Facebook gruppe vil være det bedste sted at sælge cyklen


  • #5   6. nov 2017 1000,- i Jylland og 1500,- på Sjælland, så skal det vist også være mindst 25 grader og medvind smiley
    jeg vil skyde på at det halve er mere realistisk.


Kommentér på:
Vurdering af Nishiki racer

Annonce