{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det en god cykel?
  • #1   2. jun 2011 Nu er jeg ikke den store cykelkender, men det ser ud til at være en ganske fin cykel. Scott er et godt mærke, og hvis den står med standard udstyr (gear, skiftere, greb osv), så er det vist et fint køb.

    Det er dog svært at se på billederne om den står original, men mon ikke den er det.


  • #2   2. jun 2011 Det er en okay cykel, men det ser ud til at den kører med Shimano Sora.... efter min mening skal man have mindst Shimano 105, før det bliver rigtigt godt....kvaliteten og vægten er for dårlig ellers....jeg kan heller ikke rigtigt se hvilke hjul der sider der på, men det har også en stor del at sige.. men udmærket begynder cykel smiley

  • #3   3. jun 2011 det er ikke en cykel du bliver glad for hvis du vil køre meget race. den er mest beregnet til by kørsel, der sider shimano "non-series" ikk ret gode. få gear.. hvis det skulle være et godt køb skal du byde 2500 kr. så kan det betale sig. for du kan finde cykler med same standard billigere

  • #4   4. jun 2011 Det er min første racercykel som primært skal bruges til landevejskørsel, hvad skal jeg ellers kigge efter?

Kommentér på:
Er det en god cykel?

Annonce