{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.417 visninger | Oprettet:

TYVERI AF HIGH END UDSTYR!! {{forumTopicSubject}}

Så er det desværre også sket for mig.
Jeg har fået stjålet stort set alt mit cykelgrej - inkl. en kammerats cykel, jeg havde stående til noget service. Samlet for ca. 130.000-140.000 kr.

Det drejer sig om:
Specialized S-Works Tarmac SL3 str. 56, 2010 m/ Fuld SRAM RED., 3T Rotundo LTD styr, 3T Arx LTD frempind, Quarq Cinqo SRAM 975S Wattmåler, Fi:zik Antares 00 sadel, Specialized S-Works SL Carbon sadelpind, SRM computer mount, KMC X10SL kæde.

Specialized Shiv str. L rammekit m/cockpit, inkl. SRAM RED Krankset, C-Bear keramisk krankbox, Dura-ace skiftere
Zipp 404 Firecrest Carbon Clinchere. Dura-ace 7900 kasette, Continental 4 Season dæk, + alle reserve-spacere og risere til cockpit.

Principia C16 m/fuld SRAM Force gruppe + Lite 38 carbonhjul. Continental GP4000 dæk

Dura-ace Di2 bagskifter
Dura-ace Di2 forskifter
SRAM Red klinger 110BCD 52/38T
Diverse ledninger Di2 + 3 parts batteri
Krympeflex m/loddetin til at samle ledninger med

Listen vil nok desværre blive opdateret.

SÅ - Hold øje derude. Køb ikke noget, smådele eller hele cykler, der kunne være relaterede til dette indbrud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TYVERI AF HIGH END UDSTYR!!
  • #1   5. jan 2012 Ærgrerligt, det satme en heftig liste den der /:

    Held og lykke med det hele, skal nok sige til hvis jeg falder over ovenstående til en eller anden latterlig billig pris..


  • #2   5. jan 2012 For satan da en liste. Skal nok sige til hvis jeg ser noget i div. Forums og dba. har du ikke serienumrene du evt. Kan ligge ind paa de forskellige dele.

  • #3   5. jan 2012 Hej. Det er da helt vildt det her. Følger lidt med på cg og det e rnærmest dagligt, at nogen få naket deres ting.

    Kunne man ikke mærke dele ala operation mærning og kunne og finde rder ikke dimser så stel kunne spores via en gps

    Håber du får gear tilbage eller er godt forsikret


  • #4   5. jan 2012 Holy shit en liste smiley

    Tror desværre det har forladt Danmark, når det er så vilde ting. Men håber da at det dukker op her alligevel.

    Check også ebay global, tyskland, holland, polen og hvad du lige kan komme på.


  • #8   5. jan 2012 er også glad for at min cykel står lige ved siden af min seng! det er fandeme frygteligt... det kunne være så fedt at lave en lokke annonce, for det er sikkert de samme der gør det.
    er det mest på Sjælland det sker?


  • #10   5. jan 2012 har du den med fra Slagelse der??

  • #12   5. jan 2012 ja og hjul.. fandeme noget svineri..
    og ikke bare det med at cyklerne er væk, men det er alle arbejdstimerne jo også


  • #13   5. jan 2012 Jeg har desværre personligt hørt om tyverier indenfor de seneste 6 mdr. der runder 500.000 kr.
    Det er sindsygt. Det er rystende... og jeg kan simpelthen ikke forstå at mennesker med en sådan moral findes.

    Altså helt ærligt (og jeg føler med ALLE, der får stjålet deres cykel) - stjæl dog en alm. herrecykel. Cykeltyv - du har fucking stjålet halvdelen af mit liv....IDIOT!!!


  • #14   5. jan 2012 Der burde snart bare ske noget, alle mine 3 Trek og alt dit Benjamin. De må sku da være et eller andet sted, nogen som kender noget til det..

  • #17   5. jan 2012 Kan ikke forstaa hvorfor folk ik bruger de gps der kan koebes for 600kr til montering i rammen. Har selv haft brug for en en enkelt gang og ventede saa med at fucke mandens hoveddoer op sent paa natten med et par store fyre mens han laa og sov. Stjaeler man maa man bare tag det der foelger med naar man blir opdaget.

  • #18   5. jan 2012 Hvor har det vaeret tilsalg henne..

  • #19   5. jan 2012 Jeg har for så sent som 1 md. siden researchet på GPS chips, men syntes ikke jeg kunne finde noget, der virkede som det skulle (links??)

    Og ja....suk.....øhh suk (igen)...jeg tror...efter at ha' tænkt det hele igennem at proceduren er PRÆCIS sådan her.

    1. Man stjæler tingene (ved præcist hvad man går efter - på entusiast-niveau)
    2. man venter 1-2 mdr.
    3. sætter varerne på eBay (ikke dba.dk - det for lokalt) - på ebay vælger folk, der "comitter" sig til et køb at stole på sælger, eller også tænker køber "ok, det er billigt...men også langt væk...så hvis det er stjålet, så er der ikke nogen her, der finder ud af det")...det gør et salg nemmere på lang distance....
    4. skummer fløden (og har man mange varer igennem butikken (hvilket de stigende high-end tyverier tyder på)...så kan man sagtens vente 2-3 mdr. med indtjeningen - det er jo som en alm. butik, der køber et lager hjem.

    Fuck hvor skulle de skamme sig (old skool, men sandt)


  • #20   5. jan 2012 nogen der ved hvor man kan købe dette sporing gps udstyr henne? Det bliver nok ikke aktuelt her i det mørke jylland, men godt at have...
    Ikke for at være ham den trælse, men plejer tyve som Dem her, der ved hvad de skal hente, ikke bare at strippe cyklerne og sælge hele lortet i dele?
    Men self så er det nok ret svært at komme af med en Spec Shiv ramme herinde i løbet af den nærmeste fremtid:(
    Håber da du finder dine ting, held og lykke herfra
    Daniel


  • #21   5. jan 2012 Jeg koebte mine hos et tysk firma da det var de mindste jeg kunne finde og de jo skulle saenkes ned i rammen i sadel roeret og de virker. Dog kraveer det samtidig at der oprettes et abonnoment. De er sjot nok ogsaa koebt paa ebay. Men har en ven som ogsaa er bruger herinde som fik stjaalet sin full suspension magma med alt i carbon og skifter fra paul samt spinergy. Der fandt han rammen haengene i en kendt cykelbutik i kbh. Han valgte desvaerre ikke at goere mere ud af det da der var gaaet langtid og forsikringen havde udbetalt penge. Men der var cykel till over 60000 og den eneste ramme i dk saa der var ingen tvivl. Men en god tommelfinger regel er at naesten alt dyrt grej bliver afsat paa staden uanset hvad folk herinde der maate have tilknytning derude siger.

  • #23   5. jan 2012 Ja og jeg havde nok smadret hele biksen men saadan er vi jo alle forskellige. Men du har ret dog tviler jeg paa ejeren selv vidste noget om det.

  • #24   5. jan 2012 Men kan fortaelle dig at man ikke skal regne med saerlig meget hjaelp fra politiet naar det drejer om cykel tyveri.

  • #26   5. jan 2012 Ej det sker altsaa ikke handler med en del betjente og det er altsaa ikke saadan tingene haenger sammen laengere desvaerre.

  • #28   5. jan 2012 Da min forsvandt valgte jeg som udgangpunkt ogsaa at kontakte dem da jeg jo vidste via google earth at min cykel stod praecis der. Men da de nu kom med en lang smoere om jeg nu var sikker og det kunne jo vaere gutten havde en magen til og man aldrig kunne vaere 100 procent sikker samt at de i oevrigt ikke havde tid valgte jeg bare at tag ud og sparke mandens doer op og fuck ham op til han havde fattet det. Det var noget nemmere og batteriet paa en gps holder jo ikke evigt saa det sku bare vaere her og nu loesningen.

  • #29   5. jan 2012 Man kan altid faa forsikringen udbetalt men den tid det har taget at faa cyklen praecis som man vil kan sgu ik goeres op i cash.

  • #31   6. jan 2012 Nej helst ikke men det er bare med at fange tyven i sengen saa der ikke er noget at bortforklare og cyklen stadig er til at faa fat i. Men han fik nok et chok. Men sker det igen en dag hvilket jeg ikke haaber vil jeg nok ik goere det meget anderledes ret skal sgu vaere ret oeje for oeje tand for tand.

  • #36   6. jan 2012 Men den skal også kunne komme ud ved batteriskift/opladning.

  • #38   6. jan 2012 Gianni

    Alt i alt et fornuftigt indlæg, men får/har du ikke problemer med at få folk til at give dig deres cPR-nr? Jeg ville aldrig give mit CPR til sælger....
    mvh


  • #39   6. jan 2012 Naar gpsen nu er nedsaenket i roeret til sadlen paa stellet er den ikke lige til at faa oeje paa da den ligger oer krankboksen og tvivler paa tyvene skruer sadlen af og vender cyklen paa hovedet. og opladningen er heller ik noget problem da den er til at faa ud og der findes batteri pakker der holder maaneder. Men kan da godt forstaa jeres cykler forsvinder med den slappe holdning og det hele skal goeres besvaerligt.

  • #41   6. jan 2012 Nu var det jo ikke lige ham den var til. Men naar man har en cykel til 15000 eller mere burde man efter min mening goere lidt ekstra for at beholde den da det jo er dem tyene gaar efter. Og man kan saette nok saa mange laase paa doeren eller cyklen de skal nok faa fat i dem aligevel.

  • #42   6. jan 2012 Men naar folk sidder og siger de ikke er en dyt vaerd er man sgu selv uden om det. Jeg fik min ibis mojo tilbage og kun fordi jeg har monteret gps paa mine cykler. Og har man en cykel uden dansk stelnummer er det meget svaert at melde den stjaalet hos politiet.

  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Svar: 17
    #43   31. jan 2012 Hej fik min cykel stjålet sidste uge, men fandt den 2 timer senere - havde købt en Tracker som sad i forgaflen.

    Købte den på Seirtrade.dk hjemmeside.

    Her er linket.. (link fjernet)


  • #44   31. jan 2012 Nice. Saadan...

  • #45   31. jan 2012 køb et banner Brian....

Kommentér på:
TYVERI AF HIGH END UDSTYR!!

Annonce