{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Hvilke dele kan jeg skifte ud på min cykel? {{forumTopicSubject}}

Hey - får i morgen min Trek Cobia cykel.

Har på www.chainreactioncycles.com bl.a. fundet en fed guldfarvet kæde jeg vil sætte på den - er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg køber sådan en?
Og er der andre små ting som man kan skifte ud med nogle guldfarvede (eller andre farver) dele? Tænker lidt på en ny saddelstang, låseringe til grebet, bremsegreb osv?

Delene må ikke være dårligere end standarddelene, men jeg gør det primært for udseendets skyld, så har ikke så store krav.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke dele kan jeg skifte ud på min cykel?
  • alex l
    alex l Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 79
    #1   17. jul 2012 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=58014
    ku være en mulighed. og en ny guldkæde ville ikke gøre forskel på dine gearskift.


  • #2   17. jul 2012 Ja som Alex skriver så laver Token et kit med dele der er nemme at skifte ud:) og du kan få det i guld.

    ellers er der sådan noget som:
    saddel klampe
    Hope guld for og bagnav(dyrt)
    Guld farvede klinger de kan fås på Chainreactioncycles.com
    Guld anodiseret styr
    Guld pedaler
    osv.
    Det er altid med cykler at der er et hav af ting man kan skfite ud og man kan hurtig købe sig fattig, så pas på det hele ikke går op i bling, men nyd din nye fine cykel:)


  • #3   17. jul 2012 Ja det bling-bling sæt var da ikke så dumt smiley Men hvordan ved man at skidtet passer?

    Og passer alle greb, saddelpinde osv bare på alle cykler? Kan ikke se der står mål nogen steder nemlig


  • #4   17. jul 2012 Din saddelpind er 27.2 mm ( du kan finde de fleste mål på (link fjernet) )


  • alex l
    alex l Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 79
    #5   17. jul 2012 det passer på du skal bare vælge shimano. 11t til kort bagskifter og 12t til lang bagskifter. det er en lang bagskifter din cykel har på. og ja alle greb er samme størrelse, der er kun forskel på længden af dem.

    ps. du skal kun bruge unbracho og muligvis en flad skruetrækker til token sættet så ik noget special værktøj.


Kommentér på:
Hvilke dele kan jeg skifte ud på min cykel?

Annonce