{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.397 visninger | Oprettet:

GPS til MTB {{forumTopicSubject}}

Hej Cykelgalleri.
Ja, jeg er ny inden for cykling, og har ind til nu, brugt min iPhone5 som cykel computer. (endomondo)
jeg har haft en holder på styret, hvilket har fungeret super godt, men er styrtet 2 gange og begge gange er holderen knækket, men heldigvis ikke sket noget med telefonen.

men er kommet frem til at jeg vil have mig en Cykel GPS, og har kikket på Mio300 Cyclo.
Nogle der har erfaringer med den? eller kan anbefalde andre til ca 2500 kr eller mindre.? kan ikke rigtig se hvad jeg får ud af at betale 1000 kr mere for at få en Garmin.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS til MTB
  • #1   24. mar 2013 Så tag en Garmin edge 800. Den kan du da få for de 2500,-
    Det er en fordel at mange har den, så man nemmere kan få hjælp etc.


  • #2   24. mar 2013 Jeg har selv en Cyclo 305, og jeg synes den er ganske fornuftig...

  • #3   24. mar 2013 Jeg købte en teasi one gps for 2 måneder siden. Min første gps og har ligesom dig brugt min mobil.

    Den kostede 1150 kr og indtil videre er jeg godt tilfreds. Som det eneste har den ikke puls måler, ellers har den alt og med indlagt kort over 27 lande.

    Jeg tror ikke du får et bedre køb for de penge.


  • #4   24. mar 2013 lyder spændende med den teasi one gps, hvor købte du din? hvordan er den med batterilevetid? hvad med kvaliteten, føles den okay?

  • #5   24. mar 2013 Jeg har lige skiftet fra en Garmin Edge 500 til en 800 og det har jeg bestemt ikke fortrudt...
    Den er til at finde brugt på DBA.dk


  • Niels Falbe S
    Niels Falbe S Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   6. feb 2020 Jeg har købt en TeasiOne3 extend. Det er en super GPS med bluetooth, der virker flere sensorer end den originale. Det er nr. 2. Teasi jeg har ejet. Jeg har haft en Garmin, men Teasi er enkel og intuitiv i brug. Batteritiden er også rigtig god på denne model, så den holder jeg mig til fremover.
    Niels F.


  • #7   7. feb 2020 Hehe, du valgte lige at genoplive en 7 år gammel tråd for at fortælle det

  • Niels Falbe S
    Niels Falbe S Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   8. feb 2020 Jeg genopliver den, fordi jeg ikke kan se nogen debat og private bedømmelser om Teasi GPS. Det savnede jeg. Den forhandles stadig i Danmark i opdaterede versioner. Så jeg håber at der nogle der kan bruget det. Det var såmænd bare det.

  • #9   8. feb 2020 Helt ok Niels!!!!!

Kommentér på:
GPS til MTB

Annonce