{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.408 visninger | Oprettet:

Cykelholder {{forumTopicSubject}}

Nogen som har erfaringer med Thule Express 970 cykelholderen?

Tænker specielt på den til 2 cykler, er der overhovedet plads til 2 MTB'er ved siden af hinanden, uden at de ridser hinanden?

Havde egentlig overvejet en holder hvor cyklerne står ovenpå, så som Thule Euroway osv. Men jeg kommer bare ikke til at bruge den så meget til at jeg vil give 2200kr for sådan en holder, samt jeg har ikke plads til at opbevare den, når den ikke bliver brugt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykelholder
  • Apollon
    Apollon Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 9 Følgere: 47 Cykler: 6 Emner: 38 Svar: 346
    #1   9. jun 2013 tag den med plads til 3. så hænger du en inderst og en yderst smiley

  • #2   9. jun 2013 Som Apollon siger, så tag den til tre. Jeg er tidligere taget afsted på ferie med to DH cykler på den med plads til to, og man bliver nød til at spænde dem godt fast og putte nogle klude eller et eller andet andet mellem dem, for at de ikke står og bliver ridsede.

    Lige apropos den til taget. Så vidt jeg husker røg der omkring 1-2 km/L da min familie anskaffede sig sådan en, og havde tre cykler til at stå ovenpå, eftersom den skabte en del vindmodstand når man nåede op på de højere hastigheder på motorvejen i Tyskland.


  • #3   9. jun 2013 Nu skal det siges, at de bliver nok kun brugt fra Aalborg til Rold skov, så der er ikke tale om længere ture smiley

    Kan nemlig få en 2 cykle holder til billige penge inkl. lygtebom, 300kr +fragt.


  • #4   10. jun 2013 MTB på taget kan godt give problemer ved vinter-mtb. Når jeg køre hjem efter en tur i mudder, er min cykelholder bag på helt fyldt med mudder. Det er ikke så cool at have alt dette på taget af sin bil tænker jeg.

  • Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Svar: 5
    #5   14. okt 2014 Hej Jan

    Ved tråden er gammel, - men hvad endte det med??

    Jeg står i PRÆCIS samme dilemma lige nu smiley

    Skal primært fragte MTB fra Aalborg til Rold, maks én gang om ugen.

    Vil helst have en den kan stå på, - men er umiddelbart for dyr til det jeg får behov for, - så har også kigget på Thule 970.

    Så jeg er lidt interesseret i at vide, hvad du endte med af løsning?

    Mvh


Kommentér på:
Cykelholder

Annonce