{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Rygskjold
  • #1   13. jun 2013 Jeg er bange for at det ikke er et rygskjold du har fat på der. Så vidt jeg kan se er det kun beskyttelse af skuldre og brystkasse..

  • Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 24
    #2   13. jun 2013 Okay men der står ellers torso, men jeg er heller ikke sikker på om der er rygskjold i!?

  • Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 24
    #3   13. jun 2013 Ellers andre gode rygskjold?

  • #4   13. jun 2013 Hvis du skal finde et rygskjold derinde ville jeg gå efter en af de der "foam"/skum skjolde, som stivner når de får et slag, for det er klart det mest behagelige at køre med.

    Du skal for resten gå efter dem, hvor der under beskrivelsen eller i navnet står spine protector.


  • Christopher K
    Christopher K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   13. jun 2013 Det du har linket til er mere en under beskyttelse ting...... men hvis du kun vil have et rygskjold er nukeproofs, leatts, poc's, alpine stars osv. meget gode......vil dog hellere råde dig til at bruge ca. 200 kr mere på en bodyarmour, der jo dækker hele kroppen smiley

    f.eks. http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=7088


  • Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 24
    #6   13. jun 2013 Tak for svar smiley

  • #7   14. jun 2013 Christopher K: Jeg ville nu foretrække at nøjes med beskyttelse af skuldre og ryg. Har tidligere kørt med fuldt bodyarmour, men jeg syntes simpelthen det føltes så klodset, så jeg skar alt under skulderbeskytteren væk, hvilket resulterede i mere bevægelighed og færre styrt. smiley

    Kører selv med POC Spine Tee, og syntes det er vildt behageligt sammenlignet med andre rygskjolde, da det er tyndt i forhold til andre rygskjolde, men det giver samme beskyttelse, uden man får enorme skuldre og bliver helt pukkelrygget.


  • #8   14. jun 2013 Som Simon siger. Kun rygskjold er mest behageligt og bevægeligt. Men body-armor beskytter dog mere. Gå efter POC. Lidt dyrt, men mega lækkert.

  • Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 24
    #9   14. jun 2013 Tak vil det bliver nok et POC rygskjold til at starte med!

Kommentér på:
Rygskjold

Annonce