{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

NBP
NBP
Tilmeldt:
4. mar 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50

Garmin Edge 800 egenskaber {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg har en garmin edge 800 som jeg ikke syntes bliver brugt nok, jeg kan få den til de mest basale ting som at se hastighed og længde og puls og alt det der er i standard omsætningen. Men jeg ved ikke hvordan man f.eks. rokere ting så de ikke står som i startstillingen. Er der nogen der har en lignene gps som de kan give lidt erfaringer med hvad er det værd at få den til at kunne og hved i hvordan man gør det. Sådan noget så enkelt som hvornår solen går op og ned ved jeg slet ikke hvordan jeg får den til at fortælle mig. Men er der noget sejt om den som jeg burde vide så skriv det gerne også hvordan man gør smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garmin Edge 800 egenskaber
  • #1   17. aug 2013 Tror da ikke du kan få den til at se solen gå op og ned?
    Men for at ændre felterne, kan du evt bare holde din finger på det felt, i omkring 5 sek, på det felt du vil ændre.. Hvis du vil ændre layoutet affelterne, etc, så skal du gå i indstillinger -> Cykelindstillinger -> Træningssider -> Timer-sider -> rugerdefineret

    Derinde kan du vælge, for hver side, hvor mange felter der skal være, og hvad der skal stå på felterne.. For at ændre felterne ,skal du bare trykke smiley

    Håber det var det du ledte efter smiley


  • NBP
    NBP Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50
    #2   17. aug 2013 Tak, jeg havde bare på et tidspunkt set at en havde det til at stå smiley
    Mange tak nu bliver den da lidt anderledes :-):-):-)


  • #3   17. aug 2013 Arh, det kan jeg se man faktisk også kan..Min fejl smiley

    Du velkommen smiley


Kommentér på:
Garmin Edge 800 egenskaber

Annonce