{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

Camelbak til korte MTB ture? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget rigtig meget på Camelbak de sidste par dage, men er i tvivl om hvilken en jeg skal købe. Synes det er meget svært at forestille sig hvor store de er på billeder, så vil gerne høre jeres erfaringer.

Jeg skal bruge den til MTB ture på maks 3 timer oftest mindre, så der er ikke behov for den helt store tank. Jeg skal heller ikke have så meget grej med. Men vil gerne kunne have plads til en overtræksjakke.
Jeg er stor fan af top lommerne så der kan ligge batteri til hjelm lygte i tasken.
Har kigget på MULE, som umiddelbart virker stor, men er den det og generer det mens man er i skoven? Ellers har jeg kigget på Rogue og Lobo.

Ved ikke hvilken en jeg skal vælge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Camelbak til korte MTB ture?
  • #1   16. dec 2013 køb en hvor du også har plads til fx et lille kamera , mobil - en slange , for stort og for småt er for dumt

  • #2   16. dec 2013 Ja tak, det er jeg med på. Men der er der som regel også hvis der skal kunne være, slanger, værktøj, pumpe og en jakke.

    Men er ikke ude efter råd fra folk der har meninger, udelukkende fra folk der har en Camelbak eller har kendskab til dem.

    Men tak for dit svar Christian M


  • #3   16. dec 2013 Jeg har denne http://www.gearreview.com/10_hydration_packs.php - Den første grønne med 3 liter - fylder sjældent 3 liter i måske 1½ , men den har en god størrelse til det hele

    Den sidder godt på ryggen


  • #4   16. dec 2013 har en lobo. den er der plads til to slanger co2 mini pumpe og to patroner, multiværktøj, kædesamleled, enganghandsker og dæk jern i den nederste lomme. og i den øverste har jeg mobil og kortholder. der og plads til et lille kamera hvis man vil have det med. er rigtigt glad for den og har den altid med om det så er kun en time. der er også en lomme man kan have en regnjakke med i også

  • #5   16. dec 2013 Jeg kører med en 2 l camelback classic , den har en lille lomme til en tlf og elastik holder til en jakke, og den sidder rigtig godt og fylder ikke meget.

  • #6   16. dec 2013 Har en rouge der er fin plads til 2 slanger, pumpe, minitool, pose med strips mm, lille 1.hjælpskit, telefon samt en snack eller 2
    Den er dog lidt lille til længere turer, hvor man måske gerne vil have en trøje etc med også og spec i sommervarmen kan 2 ltr vædske også være lige lidt nok (men så kan man jo supplere med en dunk på cyklen
    - til korte turer/alm træning er den helt perfekt


  • #7   16. dec 2013 Tak for alle jeres tilbagemeldinger, jeg vil til at kigge på alle de modeller i har nævnt smiley

    Tak og glædelig jul smiley


  • #8   17. dec 2013 Jeg kører selv med den normale MULE. Synes ikke man mærker man har den på, og så er der plads til alt hvad man skal bruge.

  • #9   17. dec 2013 Jeg kører med Osprey Viper 7. Den er jeg rigtig glad for. Der er plads til lidt af det hele, men den kan også fås i en mindre udgave (Viper 4).

  • #10   17. dec 2013 Kører også med Lobo - passer perfekt til div. man gerne vil have med på 2-5 timers ture...

Kommentér på:
Camelbak til korte MTB ture?

Annonce