{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.481 visninger | Oprettet:

Michael C
Michael C
Tilmeldt:
21. apr 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Mål på frempind {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg har sat nyt styr og frempind på min cykel, men sys ikke jeg sidder skide godt længere.. er der ligesom stel str en regel for hvor meget frempind skal måle ud fra min højde?

Mvh Michael smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mål på frempind
  • #1   21. apr 2014 Tommelfingerregel er. Sidder du godt har du den korrekte længde.....

  • #3   21. apr 2014 Tommelfingereglen er

    Når du sidder i kørestilling, så skal fornavet være dækket af styret.

    Den anden er at læg albuen til sadelspidsen, plus 2 fingre så skal du ramme styret..
    Men igen, at du sidder godt er det vigtigste, men de to metoder kan hjælpe dig på vej.

    Når det så er sagt, hvad med så at oprette din cykel herinde, det er trods alt formålet med et galleri.. Det med bare at " nasse" hjælp af os der har brugt lidt tid på at lave en oprettelse syntes jeg generelt ikke om


  • #4   21. apr 2014 Og husk at frempindens længde ikke kun er afgørende.

    Et rytterstyr, har forskelligt Reach mål, dette spiller også ind på kørestillingen.
    Afhængig af fabrikat, kan Reach målet variere med op til 20mm.

    Et mtb styr har forskelligt Backsweep, afhængig af fabrikat, dette påvirker også afstanden mellem saddel og styret.


  • Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 9
    #5   21. apr 2014 Jeg brugte min nye App "Cykel Reparation", da jeg skulle indstille min cykel, den beskriver hvordan du indstiller sadel højde og styr højde på en let måde.

  • Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   21. apr 2014 Tak for svarene.. Vil prøve mig lidt frem smiley

    @ Tommy : Ro på - jeg har kun lige oprettet mig.. den skal nok komme! smiley


Kommentér på:
Mål på frempind

Annonce