{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

GPS {{forumTopicSubject}}

Hej CG!

Har efterhånden fået mig bygget den racer jeg godt kunne tænke mig. Har dog den lille ting, at cykelcomputeren er med magnet og sensor på gaflen. Det genrer mig og vil derfor gerne have GPS-computer. Har kigger lidt omkring, men det er en jungel. Har dog ingen krav til kadence, puls, etc - det er jeg sådan set ligeglad med. Har kigget lidt på wiggle og ChainReactions og har kunne se at det der nok passer bedst til mine behov er noget lignende Garmin Edge 200. Den er GPS, men kan ikke det med puls og sådan. Og kan skaffe den til kun 600,-. Er det et godt køb? Eller er der andre ting i vil anbefale? Måske nogen der har erfaringer med netop 200´eren?
Desuden er et krav, at den skal være ret neutral, da min cykel er sort med lidt hvid og rød.

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS
  • #1   14. jun 2014 Nu lyder det ikke ligefrem som et opslag du kan bruge..

    Jeg vil i hvert fald gerne dele min erfaring om min Edge 800. Den ligger i en del højere prisklasse end det du søger (lyder det til).
    Den har jeg været helt utrolig glad for. Kunne da også forstille mig at Garmins produkter lever op til deres navn smiley


  • #2   14. jun 2014 Jeg har også kun gode ting at sige om Garmins produkter (har selv 810).

    Og hvis du ikke ønsker puls, kaddance, kort funktion osv - så er 200 den helt rette. Fart og længde af ruten - utrolig nem at betjene. Og den fås i sort matchende til din cykel.


  • #3   15. jun 2014 Der var en der kommenterede på min cykel og talte godt for Bryton rider 50, endte dog selv med at købe en Garmin Edge 810

  • #4   15. jun 2014 Som nævnt så er 200 fin. Men synes virkelig du skal overveje en 500/510 - det kunne jo være du engang fik interesse for at have puls også smiley (synes selv det er rigtig lækkert!)

  • #5   15. jun 2014 Tak for Jeres svar! Umiddelbart peger det jo på, at I siger 200 er fin, men ale selv køre med bedre modeller? Men tænker heller ikke jeg er ligeså entusiatisk som I måske er smiley ved i hvert fald jeg ikke kommer til at bruge puls og kadence og den slags. Måske det kunne være lækkert med et kort. Men 200 koster kun 600,-. Ved i hvad man kan få 500 eller 800 til?

  • #6   15. jun 2014 Hvis du skal have kort/navigation skal du helt op i 800 modellerne.

    Det lyder til at 200 dækker dine behov.

    www.pulsure.dk har som regel de bedste priser og de er også gode til at vejlede dig.


  • #7   15. jun 2014 Bikebuster har tilbud på edge 800 til 2299 inkl puls, kadence og europakort

    Har selv lige købt en 810´er ved Børkop cykler til 2999 inkl. samme tilbehør smiley


  • #9   15. jun 2014 Har selv købt edge 800 fra bikebuster...
    Den fra cykelservice har IKKE kadance og puls , iflg. Det jeg blev oplyst på mail fra cykelservice

    Mvh Tommy


  • #11   15. jun 2014 Da jeg skulle opgradere min T-Hansen computer, var det med henblik på at finde vej. Selv er jeg en kæmpe paddehat til at finde vej. Derfor gik valget på en 800. Derefter er jeg dog også blevet en flittig bruger af pulsbælte og kadance måling..

    Har du pengene til det, synes jeg i hvert fald du skulle kigge på nogle af de lidt større modeller.. smiley


  • thomas w
    thomas w Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 82
    #12   16. jun 2014 Hej Victor.
    jeg har selv denne der funker super godt og er utrolig nem at betjene.
    Lang batteri tid osv. et super produkt til billige penge 1300 med puls og Kadance.
    med kort og masser af muligheder.
    (link fjernet)
    koster kun det halve af en Garmin 800 men har mange af de samme funktioner.


Kommentér på:
GPS

Annonce