{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

klaus .
klaus .
Tilmeldt:
6. maj 2011
Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 17

Mobil holder plus flatbar racer spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Jeg ku egentlig godt tænke mig at få min mobil sat på styret istedet for at ligge i lommen. Er der nogen holder der kan anbefales?? Det er en lg g2 mini jeg har.

Og så et bonus spørgsmål. Er blevet lidt bidt af at cykle men min 14kg city bike 8gear er lidt tung og er så småt begyndt at kigge efter noget andet.
Hvis man vil ha minimum shimano 105 geargruppe eller tilsvarende, flatbar styr, mulighed for skærme, gerne under 10kg hvad skal man så ofre i kroner?? Syns det er svært at finde rundt i junglen og mange af cyklerne står der ikke vægt på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil holder plus flatbar racer spørgsmål
  • #1   13. aug 2014 Jeg kan kraftigt anbefale Quadlock som mobil holder. De har dog ikke lavet en holder til din version telefon, men der fåes et universalt mount du bare kan klistre (eller lime hvis du stoler mere på det) bag på et cover eller selve telefonen.
    Ellers findes der jo de der "poser" med et klik system bagpå.


  • klaus .
    klaus . Tilmeldt:
    maj 2011

    Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 17
    #2   13. aug 2014 Det ser fornuftigt ud. Ku være man sku skaffe en vandtæt case til mobilen(burde ku lade sig gøre) og så lime på den universel quadlock. Det må jeg kigge nærmere på smiley

  • #3   13. aug 2014 Køre med klickfixs system, en vandtæt pose og et beslag du let kan tage af og på - så du kan skifte den til forskellige cykler hurtigt..
    Det vandtætte, helt sikkert dejligt i regnvejr - dog kan det godt give lidt genskær hvis sollyset rammer rigtigt.


  • #4   29. aug 2014 Her er min Note 3 med universal mount.

    profilbillede
Kommentér på:
Mobil holder plus flatbar racer spørgsmål

Annonce