{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

cykelrute, brug af gps eller kort eller {{forumTopicSubject}}

denne lidt tricky overskrift dækker over jeg bor i Nordjylland mellem vodskov (9310) og Hals (9370). jeg vil gerne i gang med at cykle igen og tænker om der er en smart måde at planlægge sine cykelruter på så de bliver varieret.
jeg har en samsung galaxy s3 mini og tænker om jeg kan tracke nogle ruter og bruge gps på den. så skal den monteres i regntæt beskyttelse på styret, men den bruger jo meget strøm under brug, så måske et kit dertil hvor der sidder magnetter på forhjul der lader mobil op imens???

eller har I nogle bedre ideer. jeg ved blot at en god lang tur på 50-80 km vil kunne få mig op gennem Dorf ved Dronninglund, men kender ikke lige ruterne den vej på sådan nærmere.


Kommentarer på:  cykelrute, brug af gps eller kort eller
  • #1   13. sep 2014 Hvis ikke du er bruger af endomondo. Kan du oprette dig gratis
    Endomondo findes i play markede

    Der kan du lave dine ruter hjemmefra , og følge den på skærmen
    Skru helt ned for lyset og slå data fra så den bruger mindst mulig strøm
    Så vil du også have mulighed for at se km/t-gennemsnit- tid osv...


  • #2   15. sep 2014 En del af charmen, ved at cykle, er for mig at køre derudaf, og se hvor vejen fører mig hen. Så lærer man efterhånden vejene i lokalområdet at kende. Telefonen kan så blive i lommen, og nøjes med at tracke turen. Dette bruger ikke mere strøm, end at der er rigeligt til en god lang tur. Hvis man skulle ske at fare vild, kan man jo altid hive google maps frem på telefonen, som sidste udvej.

Kommentér på:
cykelrute, brug af gps eller kort eller

Annonce