{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Vægophæng til Hjul
  • #1   15. okt 2014 Skal det se "flot" ud eller "bare" hænge på en måde?

    Enten kan du og hænge dem i hjulposer på en krog af en slags

    Hvis du vil have dem hængende så man kan se dem, og de ikke hænger oveni hinanden - ville jeg personligt nok prøve på en måde, at få skruet din QR ind i en ravplug - men hvor længe det holder, hvis du tar dem af og på, skal jeg ikke kunne sige.
    --------Måske kunne du skære enden af QR'eren og få lavet en rille, så en låsering af en slags, kunne komme på, så QR'eren er fastmonteret i væggen.

    Ellers lette løsning, to kroge istedet for en og så lidt gummi for at beskytte mod ridser


  • #2   15. okt 2014 Kan du evt måle lidt op og give en forklaring eller tegning på hvad du søger? Så kan jeg nemt lave det til dig smiley

  • #3   15. okt 2014 Atterman. Vil gerne have dem hængende fladt på væggen. Jeg tænkte selv noget i stil med et vinkelt beslag hvor man så kan sætte hjulet ned i, evt stramme Qr omkring - lidt ligesom når du spænder Qr omkring gaflen. Er ikke så teknisk anlagt, så ved ikke om det kan lade sig gøre smiley alternativt skulle jeg måske bare sætte nogle lidt kraftige kroge med gummebelægning op ( det ser jo bare ikke så smart ud) hehe.

  • #4   15. okt 2014 Men det skal jo self kun være på den ene side. Jeg skal lige se på det senere - kan prøve at lave en tegning, så er det lidt nemmere st se hvad jeg mener hehe smiley

  • #5   15. okt 2014 Kunne du ikke udnytte 2 af de ophæng til cykler, hvor den hænger i pedalen på væggen. Så bare lade fælgen hænge i qr på væggen istedet for?

    http://www.cykelgear.dk/tilbehor/ophaengstativer/cykelholder-pedalmodel-til-vaeg


  • #6   15. okt 2014 Det var lige præcis sådan noget jeg var ude efter, men var i tvivl om det ville virke smiley

  • #7   15. okt 2014 Altså nu ved jeg ikke hvor tunge dine hjul er- men der skal ikke ret meget til at holde dem oppe - du behøver ikke et så stort beslag som det sidste der bliver linket til.

    Ville nok hoppe på et tilbud fra Attermann hvis han kan svejse/forme metal - og ellers havde jeg nok også lige hoppet i nærmeste Silvan/Jem&Fix/Bauhause eller et andet byggemarked og set hvad de havde af kroge/beslag til væggen.

    Jeg ville måske kigge nærmere på denne: http://eshop.silvan.dk/vare/bolig-2/knageraekker-2/deco-steel-knag-2
    Ja til tøj, so what - den er pænere og skal nok heller ikke have lige så mange huller i væggen. 130mm vil jeg tro var nok vil at fælgen kunne falde på plads i den nedskæring der er


  • #8   16. okt 2014 jeg har fået en god ide evt smiley smid mig en besked, så finder vi lige ud af det

Kommentér på:
Vægophæng til Hjul

Annonce