{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Jesper F
Jesper F
Tilmeldt:
30. jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Valg af hverdags cykel {{forumTopicSubject}}

Hej CG

Jeg står jeg skal have hverdagscykel. Hvad skal jeg vælge, havde en avenue før som blev stjålet. men ved ikke om jeg ikke syntes den er for tung og for pang. Jeg står og skal vælge mellem specialized sirrus, BMC alpen challenge ac01 eller en Avenue igen. Hælder måske lidt til BMC'en, den er mega fed. Hvad har i af anbefalinger. pris lejer omkring de 8000 kr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af hverdags cykel
  • #1   23. jan 2015 Tjek evt Everton sport 8 g hos cykelstyrken. Og køb en bedre kassette for lidt småpenge.

    Den koster 3999kr.


  • #2   23. jan 2015 Ved Avenue betaler du meget for bling. De er så vidt jeg har forstået rimelig tunge og ikke lige så godt udstyret som konkurrenterne til samme pris.

    BMC'en ser virkelig fed og kort ud. Kører selv på en meget kort bycykel, og det gør den væsentligt sjovere at køre på, sammenlignet med en tung Avenue. Tager ofte mig selv i at hoppe op over kantstenene, flyve gennem sving og lignende. Gør man får mere lyst til at tage cyklen når man skal fra A til B. smiley


  • Jesper F
    Jesper F Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   24. jan 2015 Ja BMCen er virkelig fed. Ka jo ik passe man ik ka. Ha en fed cykel at køre på bare fordi der er folk der ik ka kende forskel på dit og mit.

  • #6   25. jan 2015 Hold da kæft den bmc er fed smiley

  • #7   27. jan 2015 Jeg stemmer helt klart for BMC'en og så bare sørg for at invester i en seriøs lås som Abus Bordo Granit X-Plus, så lås altid stel og baghjul sammen til en pæl mm. smiley

    BTW BMC'en er alt for lækker og cool, en så meget bedre opgradering end avenue, både på udseende og performance og vægt! smiley


Kommentér på:
Valg af hverdags cykel

Annonce