{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk cykelpige overfaldet i Sydafrika
  • GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 101
    #1   27. mar 2015 Tja.. det kommer desværre også til Danmark.. nok før, end de fleste tænker...

  • #2   28. mar 2015 Med fare for at lyde utrolig racistisk, så er det bestemt ikke meningen...

    Men man må ikke glemme hvilket land og område det her er sket i. Der er utroligt mange fattige i Sydafrika og også i Pretoria. Overfald, vold og endda mord er hverdag dernede og selvom der står at det skete i et lukket område, så trænger kriminelle ind alligevel. Og en flot ung pige på en dyr cykel skriger langt væk til de her mennesker.
    Men heldigvis skete der ikke mere end der gjorde...


  • #3   28. mar 2015 GardenGirl: Tvivler nu på man indenfor de næste mange år risikere at opleve så mange voldsepisoder, tyverier og mordforsøg som Sydafrika.. Kan ikke helt se hvorfor det pludselig skulle ændre sig her i Danmark?

    Fatter heller ikke hvorfor de har konkurrencer dernede, når man tænker på risikoen for overfald, mord osv... Jeg forstår ikke helt hvorfor UCI overhovedet flytter afdelinger til områder, hvor man ikke kan garantere for atleternes sikkerhed. Hvis det er grundet manglen på godt vejr her oppe på den nordlige halvkugle, så kunne løbene blandt andet afholdes i Asien, Australien eller på New Zealand. Så får man det gode vejr, fantastisk natur med grundlag for mange spændende spor og undgår risikoen for at ende op med tyverier og skadede eller dræbte ryttere..


  • #4   28. mar 2015 Øh Asien, verdens delen hvor vestlige turister gang på gang bliver myrdet og volden er lige så udbredt og hjernedød som Sydafrika, flot forslag.

  • #5   28. mar 2015 Rusland, Japan og vist nok også Syd Korea er helt fine lande, hvor at atleterne kan være i fred.

  • #6   28. mar 2015 Rusland???

  • #7   29. mar 2015 Det er en helt anden verden i afrika end vores vestlige..

    Og godt der ikke skete noget med hende tøsen.

    I øvrigt totalt uansvarligt fra UCI's side.


  • #9   29. mar 2015 Kewsoner: Godt du kan holde en god tone og undgå at lyde nedladende når du ikke er enig med mit forslag. Jeg skulle måske have gjort det klart, at jeg ikke havde forestillet mig at de skulle cykle i hele Asien, da dette også indbefatter lande såsom Syrien, Afghanistan og Indien.

    Mine forslag ville være lande som Singapore, Japan, Bhutan og Qatar, der er blandt nogle af de fredeligste lande i verden. Så til en anden gang, vil jeg foreslå dig at undersøge om dine argumenter holder vand og lade være med at være for forudindtaget, før du latterliggør andres idéer. smiley


Kommentér på:
Dansk cykelpige overfaldet i Sydafrika

Annonce