{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Canyon aeroad cf slx.... Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Nogen herinde der har erfaringer med ovennævnte cykel? Er brændt varm på den.

Kører i dag på en wilier izoard xp.

Men er den for aggressiv for en alm. dødelig motionsrytter.

Valget står imellem den eller en cento1 sr.

Der er ikke voldsom meget forskel reach og stack på de to cykler.

Canyon reach 397mm- Stack 551mm
Cento1 reach 391,5mm - Stack 554mm

Canyon kommer med 100mm frempind
cento1 110 mm frempind.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canyon aeroad cf slx.... Erfaringer?
  • #2   25. apr 2015 Havde også kig på den, dog et stort minus at der ikke lige var en jeg kunne prøve.

    Endte med en Cervelo S3 i stedet efter jeg havde læst en masse test af de 2.


  • #3   25. apr 2015 Jeg fik min for et par uger siden. H11 Aero styret vil jeg betegne som aggressivt mht. kørestilling. Jeg vil tro at vinklen på "frempinden" er omkring minus 12 grader og bukningen er klassik dyb rund, som gør at man skal strække armene ekstra meget, når man sidder nede i styret. Så hvis man er almindelig kornfed motionist, bør man nok overveje at skifte styret, hvis man vil sidde mere oprejst.

  • #4   27. apr 2015 Det bliver med h16 styr:-) lever den op til hypen Morten? Den får jo fantastiske anmeldelser.

  • #5   28. apr 2015 Den er i hvertfald en del bedre end den gamle Aeroad. Den føles meget stiv for en Aero ramme, men ikke så stiv som en Specialized Tarmac for eksempel. Til gengæld syntes jeg den bedre aerodynamik er mærkbar, i forhold til den traditionelle ramme jeg kørte på sidste år (Felt F1). Hvad komfort angår, så har bestemt prøvet værre rammer end Canyon Aeroad, f.eks. Storck Fenomalist og BMC Timemachine TMR01.

Kommentér på:
Canyon aeroad cf slx.... Erfaringer?

Annonce