{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.399 visninger | Oprettet:

FOX 32 FLOAT 29 FIT FACTORY TERRALOGIC vs Rockshox reba rl {{forumTopicSubject}}

Er ved at kigge på ny mtb til damen , på den ene er der monteret Fox gaflen og på den anden er der Rock shox

Jeg har selv reba'en på min, og er ikke synderlig imponeret af den pga at den ikke kan låse uden at der stadig er 25 mm vandring

Hvad siger de kloge om de 2 nævnte ..Fox vs Rockshox

Vh Tommy


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FOX 32 FLOAT 29 FIT FACTORY TERRALOGIC vs Rockshox reba rl
  • #1   23. aug 2015 Din reba trænger til service og i værste fald en ny motion control hvis dit lockout er så blødt!

  • #2   23. aug 2015 Min Reba har altid været sådan , det er en 2015
    Og det var noget med at de var lavet så lidt olie kunne passerer selv i låst tilstand ....


  • #3   23. aug 2015 Min 2013 reba giver sig ikke engang 10 mm hvis jeg hopper til på den når den er låst. Den har så RLT så jeg kan stille hvornår den skal åbne hvis den er låst og får et stød, men den er sat til helt stiv. Det lyder ikke som om det er helt rigtigt med din.

  • #4   23. aug 2015 Den sammenligning du giver er jo heller ikke fair, skal du sammenligne gafler, så skal skulle det være

    Fox Terralogic vs Rockshox SID brain.

    Det er samme system.

    "Factory" er den højeste og bedste serie hos fox, hvor SID også fåes i flere forskellige udgaver, mener den så hedder XX worldcup eller lign.

    Men du går absolut ikke galt i byen med en Fox Factory serie, men terralogic / brain systemet kræver lidt tilvending. Jeg kører selv med brain, og er glad for det, men jeg har også cykler med justerbart lockout på dæmperen, i stedet for det automatiske system.

    Og ingen dæmpere kan låses helt af.


  • #5   23. aug 2015 Jeg er sikker på din reba kan blive lidt hårde, der skal bare lidt mere olie i smiley

  • #6   24. aug 2015 Oliestanden er tjekket...
    Hvad med den fox er den mere fast i det


  • #7   24. aug 2015 Når fj skriver hvad han skriver er der ikke meget grund til at overveje en reba hvis din pris på begge gafler er tæt på hinanden. Det er lidt at sammenligne en VW up med en VW phaeton.

  • #8   24. aug 2015 Reba burde være mere fast, gå til din gaffel dude og få kigget på den smiley Fox er en lækker gaffel hvis man vil ha en fuldblods XC gaffel, men det er jo en smags sag smiley

  • #9   24. aug 2015 #8
    Det har den været
    Er fox gaflen mere fast?


  • #10   24. aug 2015 Hmm den skal kunne blive mere fast.. Ja den et stiv som en pind, og så snart den får et slag nede fra dom feks en rod eller et hulv, så åbner den og virker helt normalt smiley

Kommentér på:
FOX 32 FLOAT 29 FIT FACTORY TERRALOGIC vs Rockshox reba rl

Annonce