{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Nyt eller godt brugt - kom med din mening! {{forumTopicSubject}}

Kære Cykelgalleri, tak for nogle dejlige emner og ikke mindst - gallerier!

Jeg kører livligt mtb - men må indrømme, jeg vil også have en racercykel og få en masse kilometer i benene! Selve penge spørgsmålet er ikke relevant, det er snakken om det jeg vil have frem smiley

Jeg har selv bygget min cykel op fra bunden, men nu vil jeg gerne have noget som bare virker eller ikke er for slidt.

Så her kommer mit spørgsmål:
Hvad ville du gøre?

...købe en brugt cykel, som virker men med muligheden for at der hurtig går en kassette, wire, krank osv.

ELLER

Købe en spritny, bide i det sure æble og betal prisen - og garantien!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt eller godt brugt - kom med din mening!
  • ole S
    ole S Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 6
    #1   26. aug 2015 Når du har bygget en cykel op fra bunden, burde du da nok kunne se om en brugt racer er ved at trænge til alle de ting du nævner, har 2 racere en alu og en carbon begge købt brugt.

  • #2   26. aug 2015 Men Ole, hvad med de ting som man ikke kan tjekke med det samme før man har kørt et par ture på den?

    Og dine racere, laver du dem selv? Har du sparet i forhold til at købe nye komponenter til dem i forhold til at bare sende den ind til en fagmand?


  • ole S
    ole S Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 6
    #3   27. aug 2015 Har ikke haft brug for skifte noget på grund af slid endnu, har skiftet kassette og kæde, i forbindelse med opgradering af hjul, og kører med 3 kæder som jeg bytter, ved ca hver 1000 km, det skulle forlænge kassettens leveti en del og 3 kæder koster ca det samme som en ultegra kassette, laver alt hvad jeg kan selv, og er du i tvivl er der masser at hente på you tube. Værktøj har jeg købt efterhånden som jeg har haft brug for det.


Kommentér på:
Nyt eller godt brugt - kom med din mening!

Annonce