{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

Canyon og stelstørelser {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Overvejer at købe en Canyon MTB. Da man desværre ikke har muligheden for at prøve cyklen før man køber dem, vil jeg høre hvad jeres erfaringer er med deres størrelsesguide. Jeg er ca. 192 cm høj og skal enten have en L eller XL, er bare bange for at en XL bliver for stor?? Hvad er jeres erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canyon og stelstørelser
  • #1   1. okt 2015 Prøv at læse deres side på trustpilot.

    Eller google canoyn costumer service eller lign.. smiley


  • #2   1. okt 2015 Har læst at deres rygte ikke er vildt godt, når det kommer til kundeservice, men når det er sagt så er der ingen der klager over deres cykler (når de endelig kommer frem). Og umiddelbart så virker det til at de har de bedste cykler til prisen. Så overvejer at tage chancen smiley

  • #3   1. okt 2015 Deres cykler er lækre og til en fin pris......jeg sværgede ikke og købe en Canyon igen efter det tog 2 måneder og udskifte min ramme på en Canyon Lux MTB. Desuden har jeg haft masser af andre problemer med dem, som betyd jeg selv udskiftede ting der reelt burde have været skiftet på garantien.

    Så kunne jeg alligevel ikke dy mig og har lige bestilt en af deres lidt billigere MTBikes på udsalg til vinterbrug. Jeg har dog fortrydt og afbestilte cyklen igen ved og sende en email til deres kundeservice.

    Det er knap 2 uger siden og jeg har ikke hørt fra dem endnu.....nu går jeg og frygter, at de sender cyklen og trækker pengene på min konto......fandme utroligt så ringe kundeservice de har.....

    Hold jer væk fra Canyon.


  • #4   2. okt 2015 Jeg er 188 og har en XL Grand Canyon CF SLX, og sidder godt på den - men havde siddet mere aggressivt på en L.
    Jeg har desuden kun gode erfaringer med Canyon, inklusive deres kundeservice (tog halvanden uges tid at få skiftet et stel på garantien, inkl. forsendelse begge veje) og har p.t. min Canyon nr. 3 og 4.
    Der hvor det går galt for deres kundeservice og leveringstid er, hvis delen/cyklen ikke er på lager - og deres lagerstatus på hjemmesiden er, som med langt de fleste andre webshops, kun vejledende.


  • #5   5. okt 2015 Hej. Jeg har en CANYON GRAND CANYON AL SLX 7.9 størrelse L... Jeg er 186cm skridt længde på 90 cm.... Hvis det kan hjælpe... Min cykle var på lager og jeg bestilte den søndag aften og modtog den, den følgende fredag...

    Mvh Brian


  • #6   8. okt 2015 Jeg brugte størrelsguiden og min nerve passer fint.

Kommentér på:
Canyon og stelstørelser

Annonce