{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Kronan cykel {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har netop købt en fin kronancykel, som står ret flot, selv om den er fra 2002.
Nu har jeg så læst at der er en typefejl på forgaflen fra modeller før 2005, og har talt med kronan som anbefalede mig at skifte den, men ikke havde nogle gafler der passede og ej heller kunne oplyse mig målene.
Da der skal være en barnesaddel med indhold bag på, vil jeg naturligvis gerne skifte, evt. til en ikke dæmpet mtb-gaffel, hvis deet er muligt, så jeg håber at nogen ligger inde med viden eller idéer.

/Marco


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kronan cykel
  • #2   25. apr 2016 Der er tromlebremse foran og reflekser, så jeg forstiller mig at den er lovlig.

    Jeg skrev her for at undgå at skulle til cykelhandleren, eller selv måle dimensionerne på gaflen, i håb om at nogen vidste det hele, men det er måske ikke svært at skrue den af og måle, og så se hvad der passer i?


  • #3   29. apr 2016 Hvad er problemet med gaflen? Hvis det er en dårlig svejsning eller lign kan du vel få en smed til at kigge på den feks, det er vel noget billigere.

  • #4   29. apr 2016 Jeg kender ikke detaljerne ved typefejlen, ved blot at den blev påvvist ved nogle test som kom i de svenske medier, og at kronan anbefaler mig at skifte.

  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #5   29. apr 2016 Det virker som meget dårlig service fra Kronans side.
    De har produceret en forgaffel med en fejl i, derfor anbefaler de deres kunder at skifte forgaflen. Men kronan er ikke i stand til at levere en erstatningsgaffel, og de er ikke i stand til at anvise deres kunder hvilken gaffel der kan anvendes istedet.
    Et ansvarligt firma ville tilbyde at ombytte gaflen uden omkostninger for deres kunder


  • #6   29. apr 2016 Jeps ganske enig, det er en ret skidt service, men du dækker sig ind med at de ikke ligger inde med dele til cykler fra før 2004.

Kommentér på:
Kronan cykel

Annonce