{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Stine H
Stine H
Tilmeldt:
25. maj 2016
Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 1

Cykelbukser uden pude {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg er forholdvis for nyligt begyndt at cykle til og fra skole og arbejde. Normalt kommer jeg op på 10-12km hver vej, nogle gange et par kilometer ekstra hvis jeg tager ind til byen bagefter eller lignende.
Jeg har nu lagt mærke til at mine bukser bliver meget slidt omkring skridtet og bagud (jeg sidder ret oprejst når jeg cykler). Jeg bliver ikke øm eller noget men det ender nok med at blive smådyrt i bukser efterhånden. Kan I anbefale nogle cykelbukser der er forstærket i det område men uden at have de der forfærdelige puder/skumstykker/hvad det nu er? Jeg kan ikke holde ud at bruge dem(jeg har lånt nogle af en veninde i ca samme størrelse som mig).
Jeg håber på noget lidt i stil med ridebukser med forstærkning lige der hvor der er mest slid. Findes der sådan noget eller kan I anbefale mig noget andet?

- Stine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykelbukser uden pude
  • #1   25. maj 2016 Første gang jeg kørte med "pude" blev jeg rasende og smed lortet ud.

    Fandt så ud af at jeg lige skulle give mig selv en "olfert" før de sad ordentligt smiley

    Hvis det ikke løser problemet, ville jeg vælge at cykle i et par tights fra ozon(fordi de er billige) og jeg synes ikke de slides ret meget, selvom jeg cykler næsten dagligt i dem...


  • Stine H
    Stine H Tilmeldt:
    maj 2016

    Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 1
    #2   25. maj 2016 Jeg vil overveje at prøve sådan en pude igen men jeg er godt nok ikke gode venner med dem smiley de er heller ikke så smarte hvis man lige skal cykle ind til byen for at hygge med nogle venner, enten er de store at slæbe på eller også ser de alt andet end tiltalende ud smiley
    Jeg vil se på de ozon tights du nævner. Kan de fås så man har noget til vinter og noget til sommer? Er der et bestemt sted jeg skal se efter dem eller er de meget nemme at finde?


  • #3   26. maj 2016 Det er bare bilka/føtex. Synes de har en pris der er til at leve med, selv hvis man alligevel skulle komme til at slide dem i stykker smiley

    De laver også vinter-løbetights smiley


Kommentér på:
Cykelbukser uden pude

Annonce