{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.312 visninger | Oprettet:

Vurdering af cykel {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg står og skal til at sælge en af mine MTB'er..

Der tale om en Cube GTC Pro Carbon som denne

http://i53.photobucket.com/albums/g77/rohypnolandcoke/Bike%20Stuff/SDC15304.jpg

Den står super flot, men trænger lige til en rengøring/klargøring, som self ville blive lavet inden salg...

Hvad skal jeg forvente at kunne få for sådan en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af cykel
  • #1   26. maj 2016 3000 kr

  • #2   26. maj 2016 Så en cykel der koster i omegnen af 13.000 kr. for ny skulle pludselig være 3000 kr værd? godt forsøgt.

  • #3   27. maj 2016 Ja. Den er en gammel 26", 9 s gear, forældet udstyr.
    Det er ikke guld eller årgangsvin du har stående i skuret. Alt andet falder i værdi.

    Og jeg har ikke nogen planer om at købe din gamle låge, så jeg forsøger ikke på noget.


  • #4   27. maj 2016 Gamle låge? Der allerede bud på 5000kr? Der sidder XT på hvilket ikke er gammelt udstyr på nogen måde? Det kommer de nye cykler stadig med...

  • #5   27. maj 2016 hej jeg ville osse godt give 5000 . hvis den ikke stod så forbandet langt væk.
    tror osse ca 5000 er okay pris begge veje


  • #6   27. maj 2016 Xt er jo ikke kun en bestemt gruppe. Det er kæmpe forskel på den 9s xt du har på, og en ny 11s xt.

    Derudover er hjul størrelse ændret, geometri, kvalitet.

    Så jo det er en gammel låge.

    Kan du få 5000 Kr, så sælg den. Hurtigt.


  • #8   28. maj 2016 ja jo og måske rigtigt. men 9 xt er stadig godt. og sjovt .
    som om 26 tommer mtb . bare pludselig intet er værd og ikke kan bruges det er vel en smagssag.
    der er solgt en del 26 tommer med xt . til pris 4500-5000 kr i gul og gratis. jeg kommer da hele tiden en postgang forkert. smiley
    så jo de kan sælges til max 5000


Kommentér på:
Vurdering af cykel

Annonce