{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Punkteringsfri racerdæk
  • #1   12. jun 2016 Jeg kører schwalbe durano plus. Er punkteret 1 gang på 4 år.

  • #2   12. jun 2016 Kan kun tilslutte mig ovenstående om Schwalbe Durano Plus! - Endnu ingen punkteringer på disse dæk!

  • #3   12. jun 2016 Continental Gatorskin... Ingen problemer og jeg køre på 2 sæt smiley

  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #5   12. jun 2016 Er det ikke også skidt at køre på 2 sæt dæk? Det må være tungt smiley

  • #6   12. jun 2016 #5

    Hvad med at holde dig til det emne dette handler om? Kan ikke se hvorfor det er sjovt.. Selvfølgelig forstår du min sætning. Du er ikke sjov.


  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #7   12. jun 2016 For at være ærlig så aner jeg ikke hvad du mener. Men jeg er rimelig imponeret over at spørgeren har kørt 5000km med kun en punktering. Og at dækkene kun begynder at være lidt slidte kommer også lidt bag på mig. Ved 5000km vil jeg tro hele yderlaget er væk på de Continental 4 season jeg plejer at bruge.
    Men går udfra du mener Gatorskin er bedre.


  • #8   12. jun 2016
    #7

    Din kommentar "Er det ikke også skidt at køre på 2 sæt dæk? Det må være tungt " Var det ikke hentydning til min forrige kommentar?

    Ja, 5000 km er meget på et sæt dæk smiley Jeg har ikke prøvet Schwalbe durano plus dæk, men Continental Gatorskin har jeg ikke haft nogle problemer med. Ingen punkteringer og jeg køre på dem til hverdag i kbh.

    Og så er Continental Gatoskin også lettere end Durano plus.


  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #9   12. jun 2016 Jo men synes der manglede lidt begrundelse for at anbefale Gatorskin. Du skrev bare at du kører på 2 sæt og ikke har problemer. Forstod ikke hvorfor det skulle være bedre end imponerende 5000km med kun lidt slid og 1 punktering.
    Og så må du undskylde at jeg synes der lød lidt sjovt med de 2 sæt smiley Forstår stadig ikke om du har 2 cykler i gang med dette dæk eller har slidt et sæt op og nu er i gang med 2. sæt.
    Har forresten også kun hørt dårligt om Durano plus med hensyn til hvordan de er at køre på.


  • #10   12. jun 2016 Helt ok Jacob.

    Jeg har ikke trip tæller på min hverdags cykel, så jeg kan ikke komme med konkret antal km på det sæt smiley Et lettere sæt punkter sikret dæk end Durano plus, som Continental Gatorskin er i dette tilfælde, er vel klart at fortrække på en racer cykel smiley


  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #11   12. jun 2016 Jeg tror forresten ikke jeg er punkteret på 4 season men har været nødt til at skifte et dæk allerede efter mindre end 1000km fordi der var kommet en Ca 1cm flænge som jeg ikke turde køre med og har hørt om andre der også døjer med flænger i Continentals GP dæk. Men vi rammer måske også lidt flere halvstore skarpe sten her i Jylland smiley
    Ved ikke om Gatorskin måske er bedre mht flænger.
    Hvis jeg undgår flænger holder et dæk nok omkring 3000km på baghjulet før jeg synes det er for slidt til jeg gider tage chancen længere.


  • #12   13. jun 2016 Jeg må også indrømme at 5000km og én enkel punktering er meget fint. Personligt har jeg aldrig været imponeret over Schwalbe, men er til gengæld rigtig glad for Vredestein Fortezza TriComp.

    Jeg har en spøjs teori om at det handler ligeså meget om kørestil og dæktryk som hvilket dæk man bruger. Hvis man er opmærksom på hvor man kører, tror jeg størstedelen af alle punkteringer kan undgås.

    Og så elsker jeg bare udtrykket "punkteringsfri dæk". smiley De må høre under kategorien Titanic-dæk... smiley


  • #14   13. jun 2016 Hey
    Tak for alle de gode kommentarer og anbefalinger
    Tråden var lige ved at løbe lidt af sporet men blev reddet smiley

    Jeg kører mest hovedvej og landevej og småveje på landet og
    Der er normalt ikke nogen nævnværdige sten
    MHT til at se om dæk er slidt hentyder jeg til de slid huller og der er masser gummi tilbage, men ok man bør n nok skifte noget før end det jeg har gjort,

    # Hvor købes Continental Gatorskin bike 24 har dem ikke ??

    Mikael


  • #15   13. jun 2016 Hej Mikael,

    Du kan købe dem hos Wiggle: http://www.wiggle.co.uk/continental-gatorskin-folding-road-tyre/


  • #16   13. jun 2016 ok det bliver så lidt krokodille skind til pinarelloen

    Hvor mange km vil du tro der er i dem ?


Kommentér på:
Punkteringsfri racerdæk

Annonce