{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.586 visninger | Oprettet:

Ny i racercykel verdenen!!! {{forumTopicSubject}}

Hej cykelgalleri...
Jeg står som mange andre og gerne vil ud og prøve krafterne af på landevejene på en racercykel. Men da jeg ikke har en dyt forstand på det andet end den smule jeg har læst mig til ville jeg lige forhøre mig her inde.. Jeg har kørt en smule mtb før hen og tager en gang i mellem en tur på den på vejene også men det er simpelthen så hårdt ved benene i forhold til når jeg har lånt en kammerats GAMMEL racercykel, så derfor vil jeg have indkøbt sådan en nu.. Jeg vil helst købe en ny ved en forhandler men kommer der en fin og billig cykel der brugt ville det også kunne gå.. Den skal kun bruges til lidt fritids cykling så det skal overhovedet ikke være det bedste af det bedste, men heller ikk en thansen bike😊 Jeg har selv kigget lidt på både trek 1.1. 1.2 og 1.5 men ved ikke hvad jeg skal gå efter??? Da det det heller ikke er noget jeg er 100% sikker på jeg vil blive ved med skal det bare være en (ca.) 5000kr cykel.. Hvad tænker i?
Mvh nybegynderen😂


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny i racercykel verdenen!!!
  • Christian K
    Christian K Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #1   21. jun 2016 Gå efter en brugt hvis ikke du vil bruge mere end 5000 på en, så får du mest for pengene. Den skal helst have , som et minimum, Shimano 105 gear gruppe (eller i det niveau for andre gear producenter) - Du bliver mest glad for skiftet hvis du har denne model som et minimum.

    God vind smiley


  • #2   21. jun 2016 Tak for svar, vil kigge efter lidt brugte cykler ;)👍

Kommentér på:
Ny i racercykel verdenen!!!

Annonce