{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lås til mtb
  • #1   29. jun 2016 Sikkerhed og kvalitet
    Rent sikkerhedsmæssigt er denne sadelpind med indbygget wirelås rigtig god, fordi du med denne InterLock har mulighed for også er sikre din sadel og sadelpind. Sadelpinden er udviklet i 3D Forged 6061 Aluminium, og giver dermed en fremragende styrke og stivhed.

    Der burde nok stå:
    Sikre KUN din sadel og sadelpind.

    Uden at vide det med kan jeg med 99% sikkerhed sige at den ikke er godkendt.
    Der skal ikke andet end en 5mm. unbrakonøgle til at løbe med hele cyklen - på nær saddel og saddelpind som du sikkert får lov til at beholde hvor du låste det fast.


  • #2   29. jun 2016 Det er da meget smart at wiren er skjult inde i stellet, men sikker er den i hvert fald ikke, og godkendt er den slet ikke.

  • #3   30. jun 2016 Hej Lasse
    Det er en rigtig smart lås (synes jeg), men jeg vil ikke anbefale den til MTB, som du også bruger på sporene. Som du kan se på de billeder, der er på produktet, så ligger den netop inde i sadelpinden. Så der vil hurtig sætte sig en masse mudder og skidt i den.
    Den er nok mest egnet til hverdags brug, i byen smiley
    Låsen er dog sikker nok, da den trækkes ud af sadelrøret ved brug, og så sættes omkring stellet og en lygtepæl eller lignende. Så man kan altså ikke bare løsne sadelpinden og rende med cyklen.

    Men det er korrekt, at den ikke er godkendt.


  • #5   1. jul 2016 er det mig der har overset noget eller er låsen ikke præcis sikker så tyven ikke kan løbe med hverken saddel eller cykel.

Kommentér på:
Lås til mtb

Annonce